Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
troi schreef:Onder de 2000 euro kun je best een goed westernzadel vinden (tweedehandsen vanaf pakweg 600/800). Vooral veel rondkijken en je goed laten informeren.
Rowenaduke schreef:Heeft iemand ervaring met EUROHORSE?

rommulus schreef:Rowenaduke schreef:Heeft iemand ervaring met EUROHORSE?
euro horse heeft ook idd 2e hands en komt ook met die zadels aan de deur
ikke en ja ze maakt geen zadels op maat maar kan ze wel op maat laten maken
evelien zal je geweldig helpen
ze zal je niet een zadel verkopen dat niet past
ik krijg donderdag mijn opmaat gemaakte zadel
.Citaat:en er zijn er ntl. ook die slechte ervaringen hebben met die zadelmaker
Citaat:Kent iemand het spreekwoord 'in het land der blinden is éénoog koning'???
noem dan wat pseudo's..... voor de rest gewoon veel bla bla bla niks da da daCitaat:ik heb meerdere reacties gehad, over mensen, die niet over jullie zadels te spreken waren. ikzelf ben zo netjes om geen namen te noemen
gezeur elke keer weer van jou over mijn zadel!
spicegirl schreef:laat je ff nakijken !! ik heb nooit over jouw zadel gezeurd !! jij hebt het wel steeds over mij .pas nog in een discussie over wade zadels, waar ik helemaal niet bij zat.
en jij liegt : zaterdag was het zadel passen, dinsdagochtend waren wij er met zn allen afgegooid. toeval of niet : allemaal mensen, die het niet konden vinden met de zadelmaker....
vraag het maar aan sevke, quarterh, of findingjack !
de reden was : 1- het was in slechte staat, voor de leeftijd 2- mijn man wilde het niet, dat had ik al gezegd,hij vond het niet mooi, en te duur! en hij moest betalen.3- je raakt het nooit meer kwijt.
als het echt mn droomzadel was, had ik m gewoon gekocht.
ik heb je mailtjeS nog hoor !
kijk je eigen posts eens na..........elke keer als V ergens te sprake komt reageer jij over mijn zadel
sevke schreef:@mirgino :Nee, dat is te begrijpen, maar om dan iedereen maar met naam en toenaam (ok, het zijn boktnamen, maar iedereen weet wie iedereen is, toch zeker in het beperkte westernwereldje) maar op het net te gooien, sorry, maar dat vind ik écht niet kunnen. Daar hebben buitenstaanders geen zaken mee. Het is Spicegirl haar goede recht om van de koop af te zien, om welke reden dan ook, en daar hoeft op i-net geen vete over uitgevochten te worden.
mirgino schreef:en jij bent MIJN zadel toen af gaan kraken waarop ik wel boos gereageerd hebt,het is een super mooi zadel en een goed zadel!
en anders had jij nooit dit van mij willen kopen!