Heb paarden van anderen getraind die daarop gereden werden en ik vindt het dusdanig onzinnig dat ik gelijk bitten heb gewisselt toen ik ze te rijden kreeg..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chaos schreef:Nee, ik vindt het grootse onzin.
Heb paarden van anderen getraind die daarop gereden werden en ik vindt het dusdanig onzinnig dat ik gelijk bitten heb gewisselt toen ik ze te rijden kreeg..

bijdehandje1 schreef:Het hangt er wel een beetje van af, hoe er met een paard voor de wagen wordt gereden. Wanneer ze dressuurmatig goed leren lopen, is het eerder een voordeel dan een nadeel.
Ik gooi het hier ook op wisselen, jeugdigheid en nog niet helemaal bevestigd. Leuk paard trouwens.
Ongebroken bitje lijkt me het fijnst voor dit paard. Onder geen beding een rolletjesbit, dat is alleen maar symptoombestrijding. Hou het zo simpel mogelijk met zo weinig mogelijk ruis.
Chaos schreef:We gaan nogal off-topic zo denk ik.
Ik zeg niet dat de bitten niet werken, natuurlijk kun je er mee rijden.
Ik zeg dat ík het grootse onzin vindt een appelsmaak in de mond te hangen. Heeft niks met rijstijl te maken, ik ben er te nuchter voor oid.
Succes TS!
Ik zie niet in waarom ik dát zou doen.Vicky_88 schreef:Vicky_88 schreef:leg dan eens uit waarom je het de grootste onzin vind, misschien heeft TS er nog iets aan
Of in dit geval, waarom je er niks mee hebt... en argentaanachtige bitten prefereerd.
Niet duurzaam?? die bitten kosten 60 a 70 euro... ik vind het nogal.

Vicky_88 schreef:helemaal niet offtopic. het gaat toch over een bit?
Ik geef TS advies om zo'n bitje te proberen en onderbouw mijn mening en advies.
Dan wordt er gezegd dat het de grootste onzin is... leg dan eens uit waarom je het de grootste onzin vind, misschien heeft TS er nog iets aan

Chaos schreef:Vicky_88 schreef:helemaal niet offtopic. het gaat toch over een bit?
Ik geef TS advies om zo'n bitje te proberen en onderbouw mijn mening en advies.
Dan wordt er gezegd dat het de grootste onzin is... leg dan eens uit waarom je het de grootste onzin vind, misschien heeft TS er nog iets aan
Een Happymouth hadden die klanten. Een heleboel, hihi! En ja, ze kouwen bij allemaal stukjes af. Het is allemaal baggerkwaliteit.

dide schreef:TS heeft die van jou ook toevallig dat ze gaat lopen 'gooien' met een enkel/dubbel gebroken bit? Gewoon een nieuwsgierigheidsvraag ik hoor het namelijk wel vaker bij paarden die voor de kar hebben gelopen.

dide schreef:TS heeft die van jou ook toevallig dat ze gaat lopen 'gooien' met een enkel/dubbel gebroken bit? Gewoon een nieuwsgierigheidsvraag ik hoor het namelijk wel vaker bij paarden die voor de kar hebben gelopen.

laida schreef:Hoe werkt zo'n robart bitje?