Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kjoetie schreef:ja ik wil wel opblaasbaar als in zo'n airobed-systeem, niet dat je zelf aan de beademing moet nog voordat je kunt beginnen met rijden, door het opblazen.. en met deze wind is rijden dan ook een euh.. avontuur
Valt me op dat boktvrouwen kennelijk graag blazen..

Vicky_88 schreef:kjoetie schreef:ja ik wil wel opblaasbaar als in zo'n airobed-systeem, niet dat je zelf aan de beademing moet nog voordat je kunt beginnen met rijden, door het opblazen.. en met deze wind is rijden dan ook een euh.. avontuur
Valt me op dat boktvrouwen kennelijk graag blazen..
Daarom wil ik ook een knopje![]()
Ik houd niet zo van blazen
Sorry, kon he niet laten kjoetie schreef:en evt een tomtom voor mijn paard. Kan ik de route van de dressuurproef inprogrammeren en hoef alleen nog maar te zitten. "Na 10 meter bij E neem de afslag" *keertwending* "probeer om te draaien"
Dit topic is niet goed voor mensen met een levendige fantasie zoals ik

LoveLoes schreef:Of een ding die je proef voorleest als je je proef wil oefenen zonder dat je iemand moet regelen..
Dat je je voet erin zet op de grond en dat ie dan vanzelf omhoog lift, natuurlijk precies hoog genoeg dat je been makkelijk over de paardenkont zwiept! Ideaal voor alle luie en kreupele of anders minder valide ruiters!