Meer dan helft van de manen weg

Nooit meer halsdekens op mijn pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annemeik schreef:Nee, die heb ik natuurlijk niet. Ik verwacht niet dat het uitvalt.
Ik merk wel dat het verschilt wat voor soort hals. Ik had een jos lansink deken van BR, en die viel zegmaar als een kol. Dus best wel tegen de halslijn aan. Mijn vriend heeft een WB en die is veel losser. Mijn nieuwe rambo is ook veel ruimer (voor ander paard).
ILoveMyHorse schreef:Annemeik schreef:Nee, die heb ik natuurlijk niet. Ik verwacht niet dat het uitvalt.
Ik merk wel dat het verschilt wat voor soort hals. Ik had een jos lansink deken van BR, en die viel zegmaar als een kol. Dus best wel tegen de halslijn aan. Mijn vriend heeft een WB en die is veel losser. Mijn nieuwe rambo is ook veel ruimer (voor ander paard).
Beviel die Jos Lansink van BR? Of was dat die ene waarbij alle manen uitvielen. Want wij hebben nu namelijk ook die van Jos Lansink van BR, plaatje staat op de vorige blz.
Voor die prijs van de deken zou je er iets meer van verwachten dan!
mrie schreef:Ik heb een appaloosa en zijn haar breekt heel snel. Dat schijnt zo te horen bij Appaloosa's. Maar ondanks zijn halsdeken breekt er bij hem niets. Het zal ook wel afhangen van de binnenstof van de hals. Ik heb een Bucas 100 grams hals en die is van lekker zachte fleece van binnen.