En heb er echt nog geen probleem mee gehad, goede pasvorm.

Heb toen ook een sectolin deken gekocht ben daar even content van en ze kostte evenveel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Janine1990 schreef:In twee uur tijd kan je je deken helemaal aan flarden krijgen hoor, met een handig paard...
Zelf bij een ander paard HH deken gebruikt, geen enkel probleem...
Lijkt me inderdaad probleempje van te losse singels. En het denier van de deken speelt ook wel mee in hoe gemakkelijk het scheurt...
.

amj schreef:Ik ben juist tevreden over de HH dekens. Ze liggen erg goed op mijn merrie. Ik heb er verschillende die al een paar jaar mee gaan. De sluitingen roesten niet en ze zijn goed waterdicht.

_Diesel schreef:Ik weet niet wat de eisen zijn die een gemiddelde bokker stelt aan een paardenstal, maar bij mij staat met stip op 1 dat die veilig moet zijn. Als er een scherp stuk ergens zou zitten waar hij z'n deken van aan flarden krijgt, dan zou dit namelijk ook betekenen dat hij hieraan z'n huid zou kunnen openrijten. En dat is natuurlijk totaal niet de bedoeling en zeer gevaarlijk. In mijn stal tref je dan ook niets aan waar dit door zou kunnen gebeuren. Ik heb hem er voor de zekerheid zelfs nog op nagelopen
Ik snap natuurlijk dat je van een tamelijk goedkope deken geen zelfde kwaliteit kunt verwachten als van een deken van 300 euro. En dat ie ook geen 10 jaar mee zal gaan. Maar nog geen jaar?! 60 euro vind ik nog een aardig bedrag, daarvoor mag iets niet zomaar aan flarden scheuren. De deken die nog de helft van de prijs van de mijne was houdt het al langer vol, daar mankeert niks aan.
Het zou kunnen dat de singels te strak zaten. Heb ze hetzelfde gedaan als vorig jaar, misschien dat het toen wel ging en nu niet meer ofzo geen idee. Maar dat kan ik niet meer achterhalen. Ik ga sowieso geen contact meer opnemen met HH, ik koop gewoon nooit meer wat van ze
. t is gewoon echt de enige tot nu toe die lekker ligt (en ik heb al heeeeel wat merkjes geprobeert) 
_Diesel schreef:@lb_limburg, bedankt voor de link! Ga ik zeker onthouden. Eerlijk gezegd heb ik nooit geweten dat er waterdichte canvasdekens bestonden
@Rytir, balen dat er geen enkele andere deken goed ligt op je paard. Daar heb ik dan geen last van, dus ik kon nog makkelijk switchen naar een ander merk.. maar gelukkig is Luke dus niet de enige niet-sloper die een HH deken aan flarden krijgt
_Diesel schreef:Ik weet niet wat de eisen zijn die een gemiddelde bokker stelt aan een paardenstal, maar bij mij staat met stip op 1 dat die veilig moet zijn. Als er een scherp stuk ergens zou zitten waar hij z'n deken van aan flarden krijgt, dan zou dit namelijk ook betekenen dat hij hieraan z'n huid zou kunnen openrijten. En dat is natuurlijk totaal niet de bedoeling en zeer gevaarlijk. In mijn stal tref je dan ook niets aan waar dit door zou kunnen gebeuren. Ik heb hem er voor de zekerheid zelfs nog op nagelopen
Ik snap natuurlijk dat je van een tamelijk goedkope deken geen zelfde kwaliteit kunt verwachten als van een deken van 300 euro. En dat ie ook geen 10 jaar mee zal gaan. Maar nog geen jaar?! 60 euro vind ik nog een aardig bedrag, daarvoor mag iets niet zomaar aan flarden scheuren. De deken die nog de helft van de prijs van de mijne was houdt het al langer vol, daar mankeert niks aan.
Het zou kunnen dat de singels te strak zaten. Heb ze hetzelfde gedaan als vorig jaar, misschien dat het toen wel ging en nu niet meer ofzo geen idee. Maar dat kan ik niet meer achterhalen. Ik ga sowieso geen contact meer opnemen met HH, ik koop gewoon nooit meer wat van ze