Dank je wel voor de tip, mocht het met onze leren singen ook niks zijn dan zal ik je zeker wat adviezen vragen.
ingaa
Geplaatst: 29-10-10 18:44
ik ken het probleem bij ons was het verholpen met een bondje van schaap erom.
*typfout
ydnew
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-10 14:24
Ik ben net een dik uur fanatiek met Lotte opstap geweest en zowaar geen singelplekken met onze leren singel met elastiek. Wat kan een oplossing toch simpel zijn, nu hopen dat het ook zo blijft.
Myca
Geplaatst: 02-11-10 21:53
Hopelijk blijft het nu inderdaad goed. En, niet hip, maar wel paardvriendelijk is gewoon zo'n ouderwetse dikke koordsingel. Dat ademt, gaat niet smetten etc. Eigenlijk gewoon heel effectief, alleen niet in de mode.
Alleen die schapenbontjes moet je wel goed schoon houden. Dat bont kan ook wat gaan broeien/klitten door het zweet en dan ben je weer terug bij af.
TS je schrijft dat ze ook last had bij de bitringen. Zou het kunnen dat ze een neopreenallergie heeft?
Ik heb wel eens in Frankrijk gezien waar ze met Criollo's trektochten maakten dat ze alleen met koordsingels reden, vandaar mijn vorige post. Die Criollo's hadden juist last van neopreen.
Maar zoals het vandaag leek was het goed, iig beter dan met de neopreen singel. Lotte is wel een zwetertje (om het zo maar te zeggen) Ik hou de singels etc altijd goed schoon.