doske schreef:oja @ mirgino, waarom is jou Vaquero zadel te koop als ik vragen mag? Ik vind het wel een mooi zadel.
dit zadel was van mijn overleden appaloosa Cheyenne
en past helaas niet op mijn nieuwe paard Gringo, hij heeft een aardige schoft.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doske schreef:ok! dan zal het voor mijn paard ook niet passen, die is ook best breed...
spatter schreef:jeetje, wat een bedrag heb jij , TS , uitgegeven aan een zadel![]()
daar heb je er inderdaad bijna 2 voor
ik zou eerst een goede zadelpasser laten komen
laat nakijken of jullie paarden echt wel zo'n aparte ruggen hebben
het nadeel van een op maat gemaakt zadel is dat het moeilijker verkoopt
het is naar jou smaak gemaakt en precies passend voor jou paard dus je moet iemand vinden die én een paard heeft wat jou zadel past én een ruiter die jou zadel mooi vindt
doske schreef:@MidnightPSan, wat bedoel je??
) lastiger te verkopen zijn; in het 1e geval moet de koper net dezelfde smaak hebben als de ontwerper. crow schreef:Natuurlijk kun je bij Evelien iets goed kopen en kan ze passen met een pasmal, maar als je paard niet gebaat is met een standaard leverbare boom, heb je toch echt een echte zadelmaker nodig. En zo te lezen hebben de paarden van Doske en Amj geen belang bij een standaard boom.

MidnightPSan schreef:Alles bij E- paard is TE duur,ik heb het al eerder duidelijk proberen te maken, als een produkt 100 euro WINKEL waarde heeft is de in koop veel lager,velen van ons kopen in de VS, als het produkt daar $100 kost, is dat rond de 70 euro,dus is de inkoop rond de 30 euro,daar doe je de kosten bij plus jou winst marge,= verkoop prijs, dus NIET er 100 euro plus kosten en marge bij optellen,
Ten tweede, als je weet dat je naar een niet QPA ruiter gaat om een zadel te verkopen en je neemt QPA passende zadels mee, dan weet je van tevoren dat je weer iets "speciaals"moet laten maken.