Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Raanii schreef:Het is de bedoeling dat je het erin doet om te gaan rijden, wandelen,...
mairead schreef:Een soort paardensieraad, dus.
Ik zou het niet kopen; weinig toegevoegde waarde. Daarnaast tut ik mijn paard niet zo op; ze is voor mij al mooi genoeg zoals ze is. Bovendien lijkt het me niet goed te bevestigen in een Fjordenboog en je kunt het alleen maar weer kwijt raken, toch?

IggyPop schreef:Ik vind het wel erg leuk maar de manier van bevestigen lijkt me een beetje lastig en ik vind dat je het niet zo mooi weg kan werken.
Ik weet niet hoeveel het kost qua materialen enzo maar ik denk dat ik een euro of 10 een schapelijke prijs zou vinden, laat je het even weten mochten z ein de verkoop gaan? Erg leuk voor foto`s dit!

Tigra_ schreef:Ik vind het eigelijk wel leuk al zou ik alleen het bovenste een stukje invlechten en de rest gewoon loslaten.
Maar erg leuk en in de staart lijkt me ook erg chic is weer eens wat anders.
Shahazai schreef:Je brengt mijn fantasie op hol joh! Dit zijn typisch van die dingen waar men het geld voor over moet hebben en ik denk dat dat in deze tijd (vlak na een recessie) lastig op de markt te brengen is helaas.
Dus tsjah, als ik geld over heb zou ik zoiets wel willen aanschaffen, maar aan de andere kant is het ook heel makkelijk zelf te maken en dan kan je ieder stukje en beetje naar je eigen smaak aanpassen![]()
Ik weet het dus niet zeker.
Maar dan idd wel bij een fotoshoot ofzo, érg mooi!