Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pikeur schreef:DeadxStar schreef:Je gevoel zegt idd veel.
Heb laatst een anky setje geruild..
Zouden dit allebei dinsdag op de bus doen, nou afijn, gedaan dus
Code naar haar gestuurd, en sprak haar op msn, haar code had haar vader nog want die had t pakketje weg gebracht..
Oke, dat kan! Volgende dag, pakketje was nog niet op de post, die vader was het vergeten, dus het pakje lag nog in de kofferbak (was inmiddels donderdag, dus het pakje lag dan vanaf dinsdag in de auto).
Nouja goed, toen begon ik al te twijfelen..
Vrijdag had ze m op de post gedaan, en zaterdag ofzo kreeg ik de code.. Deed het niet.. Ik denk achja, tis weekend..
Maandag niets, dinsdag niets.
Ik denk, ik ben genaaid
Woensdag kreeg ik m gelukkig binnen.
Wat denk je: heeft ze hem naar mij gestuurd in dezelfde doos als waar ik mijn setje in had verpakt
Opzich niet erg natuurlijk, maar ze had dus wel gelogen, aangezien het pakje niet eens klaarstond voor verzenden, en ze gewoon heeft gewacht tot mijn pakje bij haar binnen was gekomen..
En de doos had ze niet eens fatsoenlijk dicht geplakt, aangezien er een sticker op zat dat de doos tijdens transport open is geweest.
Gelukkig zat de pad erin, en de beschermers.
Maargoed, leuk was anders
Ja zulke dingen vind ik altijd zo flauw, zeggen dattie verstuurd is maar vervolgens gewoon wachten tot je het pakketje van een ander binnen hebt en dan pas versturen.. zeg dat er dan gewoon eerlijk daar heb ik veel minder problemen mee dan dat gelieg..
Leren dingen vet ik gewoon in en ga ze gewoon gebruiken, heb verschillende dingen via bokt gekocht en nooit problemen gehad
Moontje1991 schreef:Maar nog een vraagje wat doen jullie met de leren dingen zoals hoofdstellen, kaptoom, longeerzingel want die kun je natuurlijk niet in ontsmetingsmiddel leggen.
irimon schreef:Ik ben ook altijd direct klaar met een advertentie waar foto's bij staan van "op de foto nog niet gewassen". Als je iets te koop hebt, laat je het toch in de beste staat zien? Bij dit soort aanbieders koop ik in ieder geval niets.

irimon schreef:Ik ben ook altijd direct klaar met een advertentie waar foto's bij staan van "op de foto nog niet gewassen". Als je iets te koop hebt, laat je het toch in de beste staat zien? Bij dit soort aanbieders koop ik in ieder geval niets.
LeenC schreef:irimon schreef:Ik ben ook altijd direct klaar met een advertentie waar foto's bij staan van "op de foto nog niet gewassen". Als je iets te koop hebt, laat je het toch in de beste staat zien? Bij dit soort aanbieders koop ik in ieder geval niets.
Idd, heb nog niet vaak wat tweedehands verkocht, maar als ik ergens foto's van neem, dan wordt dat eerst netjes gewassen of gekuist en in het vet / olie gezet. Vind het persoonlijk een soort respect voor je potentiële kopers en ook de enige manier waarop een artikel echt naar waarde kan geschat worden. Als je een vuil item ziet, kan je als koper no way weten of dit ooit terug proper uit de wasmachine zal komen. Wie zegt dat de vlekken er nog uit zullen gaan? Dat kan je op een foto niet beoordelen imo.
DeadxStar schreef:Ik had het dus ook over, met wel een foto erbij van nadat hij gewassen is.
Vind ik ook logisch, ik koop ook niet iets wat nog niet gewassen is..
Maar als die foto 2 dagen later komt, vind ik het geen probleem
Net zoals irimon, LeenC en ik. Gini schreef:DeadxStar schreef:Ik had het dus ook over, met wel een foto erbij van nadat hij gewassen is.
Vind ik ook logisch, ik koop ook niet iets wat nog niet gewassen is..
Maar als die foto 2 dagen later komt, vind ik het geen probleem
Dus eigenlijk wil je ook gewoon dat het gewassen/schoongemaakt is voordat het bij jou aankomt.Net zoals irimon, LeenC en ik.

Haha. Beetje lastig uitleggen..LeenC schreef:Dan wacht je die twee dagen af, zeg maar?