Bestaat dat een uitrijdeken met.....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Re: Bestaat dat een uitrijdeken met.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:37

LeenC schreef:
Die laatste deken is geen uitrijdeken: geen uitsparing voor het zadel. Is een model dat gebruikt worden in stapmolens. Als ik me niet vergis was Rambo de eerste die zo'n modelletje op de markt bracht.

Oh klopt, niet eens op gelet. Geen idee wat voor merk dit is, maar Rambo hebben ze idd ook in die winkel.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:43

Lara_Silver schreef:
Ze zijn er zelfs met uitsparing voor de schouder: http://www.hauptner.ch/index.php?nav=4, ... ite=detail (dit is wel een Zwitserse site, maar ik neem aan dat het ook wel in Nederland te vinden is)

Dat is een stapmolen deken zodat het haar op de schouder niet afschuurt door beweging met de deken

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:44

RM94 schreef:
Lara_Silver schreef:
Ze zijn er zelfs met uitsparing voor de schouder: http://www.hauptner.ch/index.php?nav=4, ... ite=detail (dit is wel een Zwitserse site, maar ik neem aan dat het ook wel in Nederland te vinden is)

Dat is een stapmolen deken zodat het haar op de schouder niet afschuurt door beweging met de deken

Dat heb ik al gelezen in het bericht van LeenC. ;)

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:54

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:40

Ik heb het ook eens gelezen dat het bestaat! :D
Succes verder! +:)+

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:25

Quir schreef:
Een uitrijdeken die op de borst sluit bestaat niet, omdat deze de beweging (van voornamelijk de schouder) belemmert en dat wil je met rijden juist niet. Daarom dat een uitrijdeken op de schoft sluit en niet op de borst.

Dan heb je vast niet goed gekeken want ik gebruik er eentje mét borstsluiting zegmaar ;). Weet het merk zo niet, lijkt wel erg op die deken die hier ook geplaatst is op die foto.