Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roelke_ schreef:De oude vind ik niet zo fijn, ook mijn zadelmaker is er niet over te spreken, mocht geen anky onder m'n zadel leggen.
Maar de nieuwe zijn voorgevormd en lijken me wel fijner. Alleen jammer dat ze over de rug zo lang zijn, want voor mijn bijrijdpaard (haflinger) waren ze te lang en dat ging schuren. Dus sindsdien geen anky meer gekocht
moonfish13 schreef:Roelke_ schreef:De oude vind ik niet zo fijn, ook mijn zadelmaker is er niet over te spreken, mocht geen anky onder m'n zadel leggen.
Maar de nieuwe zijn voorgevormd en lijken me wel fijner. Alleen jammer dat ze over de rug zo lang zijn, want voor mijn bijrijdpaard (haflinger) waren ze te lang en dat ging schuren. Dus sindsdien geen anky meer gekocht
Dat snap ik niet als ik eerlijk ben. Zijn argumenten?
Ik was altijd sceptisch over die dingen, maar ik ben nu om.
Goed in de kamer trekken en dan schuiven ze bij mij geen centimeter.
Dik, een tweedehandsje is niet meer dik. Nieuw zakken ze ook vlot in.

Janine1990 schreef:Xsander schreef:Ik vind hem op mijn paard niet mooi liggen, hij ligt vrij strak op de schoft.
Maar ik denk dat het bij ieder paard weer anders is
Doe je zelf iets verkeerdJe moet m wel de kamer in trekken he
![]()
Ik heb een namaak Anky, zit heel erg fijn!

Xsander schreef:Janine1990 schreef:Doe je zelf iets verkeerdJe moet m wel de kamer in trekken he
![]()
Ik heb een namaak Anky, zit heel erg fijn!
Nee hoor, ik trek hem zo ver mogelijk omhoog
Maar dan zakt ie weer naar beneden
Evelyne79 schreef:Ik heb een merkloze en ben er supertevreden mee, die van Anky zijn zo stug en die merkloze zijn fijn soepel, blijven goed in de was en liggen erg fijn.
en bijkomend voordeel is dat ze vele malen goedkoper zijn dan de anky's
Janine1990 schreef:Xsander schreef:
Nee hoor, ik trek hem zo ver mogelijk omhoog
Maar dan zakt ie weer naar beneden
Mijn namaak ligt op een paard van 17, met een behoorlijk hoge rug. En hij zakt nooit naar beneden.
Misschien moet je even nagaan of je zadel wel goed ligt... Kan niet begrijpen hoe een pad schuift onder een zadel dat gewoon past...