Springen - Dtrens of kneveltrens een oplossing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: Springen - Dtrens of kneveltrens een oplossing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:29

en zou je dochtertje met twee teugels kunnen rijden?
eentj op de bovenste ring, eentje op de onderste ring, zodat ze in geval van nood die rem kan dichttrekken?

charly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 19:16

Ben bang dat het voor een kind van net10jaar niet simpel is om met twee teugels te rijden.
Ze zal dan ook allert moeten reageren en vaak zijn kinderen dan teveel met zichzelf bezig om hieraan te denken.

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:33

ik heb precies het zelfde probleem? en ik ben overgestapt op een dubbel gebroken knevel trens met een plat midden stukje. dat werkt scherper in dan een gewone dubbel gebroken, maar niet zo scherp als een hefboom bit.

charly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 20:10

Armanike: Fijn om te horen, want zoals je kunt lezen in eerdere berichten heb ik nu een kneveltrens dubbelgebroken met plat tussenstukje besteld. Zulke kleine bitjes zijn bijna nergens op voorraad, dus dat is een crime. Hoop het snel te ontvangen, zodat mijn dochtertje dit bit kan gaan uittesten. Hopelijk is dit de oplossing net als bij jou.

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:29

bij mij wel, mijn arabier werd super gevaarlijk in parcour, ik sprong er de m mee maar ze werd zo on stuurbaar dat ik alleen nog derby's kon rijden omdat ik haar dan kon laten lopen. Nu met dit bit kan ik terug show jumpings doen.