Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonfish13 schreef:Die teruggesneden kamer... Als je paard geen schoft heeft lijkt mij dat geen probleem?
Heb je al eens een goede zadelmaker laten komen?
Een die echt goed aangeschreven staat, geen ruitersportzaak iemand die eens een cursus gedaan heeft.
moonfish13 schreef:MSFC heb ik wel vaker rare dingen van gehoord. Ik zou me daar niet al te blind op staren.
De namen die ik hier veel lees zijn Arie Boer en van Rijs.
Arie Boer zit ook op bokt meen ik, wie weet zou je het hem voor kunnen leggen of hij er iets mee kan?
karev schreef:Was wat terugoudend over kootsrta omdat jedie moet ophalen, de man heeft geen auto, en ik hou daar niet zo van, met vreemde mensen, maar moet me nu toch maar eens over mijn tik heen zetten..
Kootstra is echt een legende hier in het Noorden.
Hyposjuhhh schreef:Ik zou deze zadels niet nemen. Er worden niet voor niets steeds nieuwe modellen gemaakt, deze zadels kunnen nooit goed liggen omdat niet de gehele kussens op de paardenrug liggen, dit maakt dat je drukgebied niet veel groter is dan het gebied waar jij op zit. Wil je deze zadels dus echt perfect krijgen zul je gehele nieuwe kussens moeten plaatsen.
(Mijn mening, geen stelling!)
Schangah schreef:jeetje dat je dat op je paard durft te gaan leggen. Zadels zijn alleen nog goed om te worden gesloopt of als decoratiemateriaal.
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen dat iemand het ook maar bedenkt om dit nog op zijn paard te leggen na alle topics over oude de zadels en wat er niet goed aan is.
karev schreef:Schangah schreef:jeetje dat je dat op je paard durft te gaan leggen. Zadels zijn alleen nog goed om te worden gesloopt of als decoratiemateriaal.
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen dat iemand het ook maar bedenkt om dit nog op zijn paard te leggen na alle topics over oude de zadels en wat er niet goed aan is.
dat is ook wel weer erg kort door de bocht vind je niet.
het zadel zal sowiezo nagekeken worden, en aangepast. En wat zou er mis zijn met een ouder zadel? Juist dit merk maakt degelijke zadels, die niet voor niets hun waarde behouden, en zeer lang mee gaan.
karev schreef:zadelmaker zegt dat elke stubben pas temaken is.
karev schreef:heb er 4 mensen bij gehad van msfc, incluis de oprichtsrer zelf, en die hadden het allemaal mis. Als je daar al niet op kan vertrouwen, wat moet je dan nog.
Heb via vriendin de tip gehad om Kootstra te bellen, in Groningen. die doet allen stubben( of iig, dat geniet zeker de voorkeur) en die zegt dat ie elke stubben aan kan passen. Was wat terugoudend over kootsrta omdat jedie moet ophalen, de man heeft geen auto, en ik hou daar niet zo van, met vreemde mensen, maar moet me nu toch maar eens over mijn tik heen zetten..
Schangah schreef:jeetje dat je dat op je paard durft te gaan leggen. Zadels zijn alleen nog goed om te worden gesloopt of als decoratiemateriaal.
bijdehandje1 schreef:Schangah schreef:jeetje dat je dat op je paard durft te gaan leggen. Zadels zijn alleen nog goed om te worden gesloopt of als decoratiemateriaal.
dat is ook wel weer erg kort door de bocht vind je niet.
het zadel zal sowiezo nagekeken worden, en aangepast. En wat zou er mis zijn met een ouder zadel? Juist dit merk maakt degelijke zadels, die niet voor niets hun waarde behouden, en zeer lang mee gaan.