Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VDB schreef:Ik denk dat je gewoon bij je zadelmaker moet zijn.![]()
Waarom beantwoord je de vragen niet helder?
Je hoeft mijn vraag nog niet eens te beantwoorden maar anderen die jou een vraag stellen praat je omheen.
Maar ik stel hem graag nog een keer: Welke datum heb je het Anky zadel gekocht?_Lott schreef:wie heeft nog meer slechte ervaring met anky zadels?
Lynn_Nikita schreef:er hebben met mij al meerder emensen gevraagd wie dit zadel geadviseerd/ aangemeten heeft
heb je zelf de maten doorgegeven en elf het passend gevonden
of heeft de zadelmaker/ verkoper van dat bedrijf dit zadel gepast, en geadviseerd
daar zit namelijk wel een groot verschil in
als jij het zelf zo gekocht hebt, en het blijkt niet te passen en je hebt doorgereden en nu is het kapot, tja, dan zou ik het zadel als winkel ook niet klakkeloss terugnemen
Mochten hun het geadviseerd hebben, het zadel goed onderhouden zijn, en je de bonnen ed nog hebben, zou ik eens rechtsbijstand inschakelen
Udo2001 schreef:Ik heb ook al meerdere negatieve verhalen over deze zadels gehoord. Ik zou zelf eens contact opnemen met Anky Technical
zelf en daar ook eens je beklag doen. Misschien kunnen zij je helpen het probleem op te lossen??
idefix4 schreef:Ik heb al eens een Anky uit elkaar gehaald. Zadelmaker in opleiding, dat ben ik.Het kunstof is net peperkoek! Maar dat hoort bij dit zadel. Ik kon mijn els (prikkertje) er zo dwars doorheen steken! Gewoonlijk kan da niet. Sinds ik de Anky aan de binnenkant heb kunnen bestuderen, ben ik er geen fan van. Doe mij maar degelijke Engelse kwaliteit.
Maar als je er geen aard aan hebt: Ik leer, dus mss kan ik er nog wat moois van maken? Maar ja, ik betaal er natuurlijk niet de hoofdprijs voor. Zoals je zal begrijpen ga ik er mijn paard ook niet mee pesten.Ik ben momenteel bezig met zittingen leren maken en dan kan ik deze mooi gebruiken om open te maken. Als je wil maak ik er foto's van? Of ik maak hem open waar je bij staat? Is dat een optie dan?
Repareren wil je volgens mij niet, zoals ik lees. Ik weet niet wat je wil bereiken met dit topic? Ik zie legio zadels met gebroken bomen. Dat kan door zoveel oorzaken ontstaan en geen enkel zadel is daarvan gevrijwaard.
Blijkbaar is je band met de ruitersportzaak dusdanig dat je hiermee niet terug durft. Ergens wel heel kwalijk! Wat het ook is, als een winkel mij een slecht produkt levert, gaat het onherroepelijk terug. Een goede band met een winkel zorgt ervoor dat dat probleemloos kan. Als zadels al niet hun ding zijn, dan is het gewoon dom om het te gaan verkopen. Laat dat dan over aan iemand die daar meer kennis heeft. En absoluut niet aanvallend bedoeld, want je bent zeker niet de enige, maar waarom koop jij eigenlijk zo iets bij zo iemand? In je voetnoot zie ik dat je best weet hoe je een paard moet rijden en je geeft les. Waardoor heb jij deze aanschaf gedaan?
VDB schreef:Wat erg voor je.
![]()
Je kan het pas goed regelen als je persoonlijk langs gaat en helder je verhaal toelicht aan de winkel.Oreo schreef:Wat is precies het idee van dit topic? je klaagt over je Ankyzadel, maar wilt niet doorzeuren bij degene waar je het gekocht hebt? Wat moeten wij nu zeggen dan?? "Ah, wat erg voor je?"
wil dat niet horen en ga er ook vandaag naar toe omdat ik er nu echt wel klaar mee ben. Ilsje87 schreef:_Lott schreef:ja natuurlijk heb ik het nummer wel. heb ook met haar gebeld. heb het zadel nieuw gekocht
maar omdat ik er veel kom vind ik het moeilijk om het hard te maken. het zadel blijkt gewoon aan alle kanten niet et passen en nu kost het mij dus geld omdat ik hem in moet ruilen wanneer hij gemaakt wordt. want het zadel is gewoon bijna niets meer waard
Ik had me daar echt niets van aangetrokken! Hun moeten jouw goede services leveren, en anders ga je naar een andere winkel. Ik had dit echt niet gepikt. Gewoon terug gaan meis! Je heb erg genoeg voor betaalt en hun horen jouw goede service te leveren, aangezien je daar vaker komt en dus een goede klant bent horen ze je geweldige services te geven!
_Lott schreef:sorry ik zal even duidelijk uitleg geven
ik had voorheen een kieffer zadel die niet bleek te passen. ik zei haar dat ik het anky zadel wel wilde proberen als die maten zouden passen. zij is toen gekomen (dus geen zadelmaker, weet ook niet of ze de papieren rvoor heeft, ze heeft wel een ruitershopwinkel) en zij beweerde dat dit zadel goed paste. ik heb nooit geweten dat het zadel een 18 inch was. dat heeft een ander zadelmaker mij verteld. net zoals dat ik niet wist dat het een medium boom was.
bon weet ik zo niet.. omdat het zadel ingeruild was tegen het kieffer zadel en we toen een bedrag bij moesten betalen. dus nooit het directe bedrag zo hebben betaald.
_Lott schreef:ze hebben inderdaad een goede service. maargoed ik heb gister dus gebeld en ze was er niet. ga maandag weer bellen. ze wil iemand van anky laten komen en daar gaat nu weer een week overheen. dus daar heb ik nooit wat van gezegd![]()
het zadel was nieuw en ik krijg garantie, van anky. verder zal zij daar niks aan doen. en na 2 jaar erachter komen dat het verkeerde maten zijn, tja dan doet zij er niks meer mee hoor.
even ter verduidelijking. er is nog geen jaar geleden een nieuwe boom in geplaatst.
_Lott schreef:Ik heb gebeld. ze nam het goed op en heeft al voor de derde keer gemaild. maar ze krijgt maar geen respons van anky..
Loes'sCorner schreef:Volgens mij staan er op Bokt verschillende topics over de Anky zadels met oa gebroken bomen.
Toen ik nog in een ruitershop werkte werden deze zadels door mijn baas op een gegeven moment uit de handel gehaald in zijn winkel door de vele klachten, ik spreek wel over 1 van de eerste modellen
Tja en over boommaat en zitmaat.......dat is dan bedonderd al ben je er altijd zelf een beetje bij.
Hiervan kun je het zadel geen schuld geven, dat is eerder de klacht bij de verkoper dat ze je een niet passend zadel hebben verkocht zowel voor ruiter als paard.
Ik was er wel flink achteraan gegaan desnoods eens een persoonlijk bezoekje plegen bij de verkoper als ze niet reageren.