Je moet de goede deken bij je paard zoeken. Overigens vind ik de fijnste nog steeds Bucas

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Equidea schreef:Misschien niet een allerdaags en verwacht antwoord, maar de dekens van zadelmarkt liggen heel netjes op mijn paard.
(tot nu toe ben ik goed te spreken over de regendeken, maar eerlijk is eerlijk, seizoen is pas net begonnen)
gr_roos schreef:Mijn rambo's gaan echt geen 8 jaar mee. De laatste heeft 2 regenbuien gehad en bij de 3de was mijn paard doorweekt. Kreeg een vaag verhaal, maar geen nieuwe deken.
Mijn pony doet 3 jaar met een rambo en dan is het ook klaar, zolang doe ik ook met een pagony en dan is de keus snel gemaakt
lucas03 schreef:Dominick heeft in het verleden hier een probleempje mee gehad maar die zijn allemaal opgelost
gr_roos schreef:Mijn rambo's gaan echt geen 8 jaar mee. De laatste heeft 2 regenbuien gehad en bij de 3de was mijn paard doorweekt. Kreeg een vaag verhaal, maar geen nieuwe deken.
Mijn pony doet 3 jaar met een rambo en dan is het ook klaar, zolang doe ik ook met een pagony en dan is de keus snel gemaakt
Talonius schreef:De brede groningers waar ik heb gereden liepen vrijwel allemaal met een HH deken. Zaten perfect!
Nouvel schreef:tulandro, heb je het aangekaart bij Dominick?
als je nieuwe deken gelijk lek is heb je recht op een nieuwe volgens mij.
ik heb een dikke combi, die is glad gevoerd is ligt super!
ook de dunnere dekens liggen op mijn paard heel netjes