Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bugpluisje schreef:manier 2 is het beste naar mijn idee, ik doe het ongeveer altijd zo anders dan verliest de bandage in de training zijn functie. Binnenzijde lager bandageren dan buitenzijde is mij altijd geleerd zoals ook hierboven staat.
Naar mijn idee wil je de kogel icm aanhechting pezen ed ondersteunen tijdens zwaar werk zoals oa pirouettes, passage, enz. Daarnaast ook uiteraard in de basistraining te gebruiken, peesbeschermers lopen om de kogel en pees ter bescherming van aantikken maar bandages ondersteunen ook extra.
Abeltje77 schreef:bugpluisje schreef:manier 2 is het beste naar mijn idee, ik doe het ongeveer altijd zo anders dan verliest de bandage in de training zijn functie. Binnenzijde lager bandageren dan buitenzijde is mij altijd geleerd zoals ook hierboven staat.
Naar mijn idee wil je de kogel icm aanhechting pezen ed ondersteunen tijdens zwaar werk zoals oa pirouettes, passage, enz. Daarnaast ook uiteraard in de basistraining te gebruiken, peesbeschermers lopen om de kogel en pees ter bescherming van aantikken maar bandages ondersteunen ook extra.
pezen worden door bandages echt niet ondersteund hoor.
.