echt natte wintec... wat te doen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:31

sandra1986 schreef:
(voortaan blijf ik bij twijfel thuis }:0

Of een kunstlederen zadelhoes kopen, dan kun je die er gewoon overheen doen als het regent en je loopt er naast (dan drupt het water er gewoon vanaf).
Kost nog geen 10 euro en je hebt ze in veel ruitersportzaken...
:)*

Edit: o, sorry zie dat deze opmerking ook al is gemaakt haha!! :Y)

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 10:40

mirkip schreef:
sandra1986 schreef:
(voortaan blijf ik bij twijfel thuis }:0

Of een kunstlederen zadelhoes kopen, dan kun je die er gewoon overheen doen als het regent en je loopt er naast (dan drupt het water er gewoon vanaf).
Kost nog geen 10 euro en je hebt ze in veel ruitersportzaken...
:)*

Edit: o, sorry zie dat deze opmerking ook al is gemaakt haha!! :Y)

die opmerking doelde ook vooral op het feit, dat we met 'noodweer' terug naar huis moesten om 21.30.
het regende zo hard dat de wegen blank stonden, er zo slecht zicht was, dat mijn verlichting ook nauwelijks zichtbaar was.
en dat 4 km door het buitengebied. wat normaal heel goed gaat.

normaal zit ik er op, maar dat vond ik niet meer verstandig paard was erg gestrest van het proberen in de trailer te zetten.
dat soort dingen is ze niet gewoon.

paardje heeft nu gewoon een weekje weide-vakantie.
(zou ze ook hebben als we toch op vakantie waren geweest.)

maar toch bedankt voor je reactie.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:47

ik ben vorig jaar helemaal onderwater geweest met mijn wintec echt mee gezwommen in de zee :+ thuisgekomen heb ik hem onder de slang afgespoeld en binnen 2 dagen was hij helemaal droog en ook de wrongen :D

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:23

Dit gelezen te hebben ben ik toch wel blij met mn knightrider kunststof zadeltje zonder iets van suede of stof! Als het regent is het even een handdoekkie erover en droog! Heerlijk zadel hoor, echt een aanrader als je er nog eens een zoekt. Een zadel van 200 euro maar het doet zeker niet onder voor de veeeeeeeeeel duurdere zadels. Boom kun je ook nog eens verwisselen!
Ik kan nu leuk aan een mooi leer zadeltje komen voor weinig, nieuw, maar mn kunstoffen gebruik ik maar vor als het regent (geen voorzieningen hier bij de boer, dus ben altijd van het weer afhankelijk)

Mercedesss

Re: echt natte wintec... wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:30

Ik ben met paard en Wintec in de sloot beland en ik heb zo'n anderhalve week nog een natte kont gehad met rijden! Ongeveer hoor, is alweer zo'n tijd geleden (gelukkig!).