Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireen_ schreef:Ik kan me voorstellen dat je niet zo makkelijk een passend zadel kunt vinden.. Hij heeft ook zijn singelplek behoorlijk ver naar voren liggen he? Ook wel iets om mee te nemen denk ik.
Ik denk dat je met massimo wel een kans maakt, op de brede boommaat na heeft mijn AV wel net als jouw paard een ver naar voren liggende singelplek en een korte rug. Uiteindelijk is het gelukt met een massimo 17,5 inch met extra korte kussens, ik heb gekozen voor de trail.. een endurance zadel waar je ook prima dressuur mee kunt rijden.
Qimm, dat klopt maar jouw paardje heeft niet echt een typische AV bouw? (als het een AV is?) Die zijn over het algemeen toch behoorlijk rondgeribt en een breed/diep bij de borst. Ik dacht dat mijn arabier met haar brede boommaat een extreem geval was, maar dat bleek dus vrij normaal te zijn..
zo leuk een zadel zoeken
Lunapoes schreef:de AT waar het omgaat is wel vrij kort op de rug, 18 inch zou hij echt niet passen 17,5 zou net aan kunnen.
WoW hebben we erop gehad van de week maar we kijken liever eerst verder voor iets anders omdat we er toch niet geheel te vreden over zijn en ze daarbij dus ook niet mooi vinden.
lonnie schreef:ik snap alleen niet hoe je met een WOW op 2850 uitkomt, de prijs is toch gewoon 2450, ongeacht welke kleur, model etc?