Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Snoevie schreef:dat moet je aan de paarden vragen
mijn pony was erg onrustig met haar hoofd bij een dubbelgebroken bit,en reageerde vele malen rustiger op enkelgebroken,en het beste op ongebroken.
Snoevie schreef:een dubbelgebroken bit is echt niet altijd vriendelijker!
het hangt gewoon helemaal van je paard af,en hoe je zelf rijdt als ruiter.
als ik ooit een ongebroken bustrens van aurigan of een andere koperlegering tegen kom,dan koop ik m direct.
Zeker weten!
haha ik ga maar is wat verschillende dingen proberen.
Ik vind een dubbelgebroken trensje nog altijd het vriendelijkst. Zo staat hij ook bekend!! Het is maar net wat je zelf prettig vindt, of hoe je ergens over denkt. Chaos schreef:Ja, maar alleen met een heel stille hand, anders is het alleen maar schadelijk. Dat is met gebroken bustrensjes nog wat minder. Ongebroken vind ik persoonlijk sowieso niet ten alle tijden het vriendelijkst.
TS: Tja. Mensen en hun meningen..Ik vind een dubbelgebroken trensje nog altijd het vriendelijkst. Zo staat hij ook bekend!! Het is maar net wat je zelf prettig vindt, of hoe je ergens over denkt.
Snoevie schreef:is onzin dat het zo bekend staat,het is gewoon erg persoonlijk,lang niet elk paard vind het fijn. er zijn zoveel bitten,zoveel paarden en zoveel ervaringen
TS: je leest nu zoveel ervaringen,laat je niet gek maken,wat een ander vind hoef jij niet te vinden. succes met uitproberen
Snoevie schreef:nee hoor is niet onzin. jij zegt dat ik onzin praat,maar ik mag het niet van jou vinden?
lekker hypocriet!
maargoed,als jij gewoon aan je paard denkt,dan probeer je uit wat die fijn vind,en niet wat een ander zegt dat vriendelijker is of niet.
ik vond een ongebroken bit ook niks,maar het bleek dat mijn pony die erg fijn vond. dus dan luister ik naar mn paard
je kan niet per definitie zeggen wat vriendelijker is en wat niet. hang totaal van je paard af!
voor mijn pony is dubbelgebroken zeker niet vriendelijker.