[WN] Western schoeisel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: Western schoeisel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:53

Mijn laarzen hebben wel lussen, maar ik heb er geen last van. Ze zijn ook erg wijd voor mij, maar heb er geen last van is heel zacht leer. Heb ook echt nooit last van mijn broek, met welke ik ook rij.
Ik reed altijd met bergschoenen en laatste jaren veel met tmberlands. Laarzen waren nog als nieuw, dus best zonde. ben ze maar gaan gebruiken en gaan steeds lekkerder zitten. Vond mijn sporen er niet lekker op hangen, zaten naar schoenen gebogen, maar gaat nu goed.

Vroeger bij deressuur vond ik mooie leren laarzen die lengte hebben echt uitmaken qua beenhouding. Nu heb ik dat stukken minder.

Ik heb vroeger weleens met gympen gereden of met gympen en chaps, maar eigenlijk vind ik het vreselijk. Het is gewoon slecht en het is niet nodig ook. Het gebeurt dus nooit. Mijn zoon reed altijd met bergschoenen of laarzen en als hij er nu nog eens op klimt en gympen aan heeft, mag hij alleen zonder zadel.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 06:39

Sokkentip: de HEMA verkoopt nu superfijne lange sportsokken (lengte a la voetbalkous); goede kwaliteit en niet duur.
Kleuren zijn wel een beetje beperkt; zwart, felblauw en gestreept/felroze :P maar daar zie je toch niks van :+

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:35

Rumpleteaser schreef:
Yv_ schreef:
Ik rij en loop eigenlijk op stal altijd op mn knalroze crocs, maar da's niet echt "western-geaccepteerd" !

Crocs zijn toch nergens geaccepteerd? :+

Wat is dat toch met Crocs ?

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 11:52

Wranglerbutt: Ik heb die knalroze inderdaad hihi :o Fijne sokken!

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:22

Ik hoop dat kennissen van ons tijd en zin hebben om ze voor me mee terug te nemen uit de states, anders zou ik het ook niet weten waar je die justin boots moet halen, maar via ebay kun je alles wel bestellen geloof ik.

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:44

Ik draag gewoon mijn jodphurs die ik ook draag om dressuur te rijden. Zit goed :)

intu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 15:09

ik rij vooral met stevige wandelschoenen of mijn boots.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 18:01

Ik heb cowboy classics, fijne laarzen om mee te rijden maar ook om gewoon op te lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:37

WN-AM > WN-TR

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:57

Ik heb fijne western laarzen van Sendra.
Ze zitten heerlijk en zien er goed uit.
Ik heb ze eigenlijk altijd aan ook als ik niet bij de paarden ben.
Ik ben postbode en loop vaak alleen op mijn werk al zo`n 6 tot 7 uur per dag en ze lopen dan heerlijk.
Ik had eerst bergschoenen voor mijn werk en ik heb ook sportschoenen voor mijn werk gehad maar deze laarzen lopen echt vele malen beter ondanks dat ik hele goede en fijne berg en sport schoenen had.
Die laarzen van Sendra lopen gewoon echt super.
Ik heb nog 6 paar schoenen maar die draag ik nooit omdat dit gewoon mijn fijnste schoenen zijn.
Alleen mijn "mode" laarzen van Sendra draag ik wel eens wanneer ik een rok of jurk draag maar zolang ik een spijkerbroek draag, draag ik ook mijn "rij" Sendra`s.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:22

Yv_ schreef:
Ik rij en loop eigenlijk op stal altijd op mn knalroze crocs, maar da's niet echt "western-geaccepteerd" :D.

Heb ook 2 paar laarzen staan, 1x merkloos van Arthur, 1x ariat. Die ariats lopen echt héérlijk, maar kom er nogal mooeilijk in met mijn hoge wreef. Die andere zijn eigenlijk al helemaal afgetrapt, maar kom er zo makkelijk in :=

Ariats zijn trouwens wel aanraders, evenal Sendra's!

nog zo een westernruiters op croc's.. bij ons op stal ook iemand hoor. en ja, dat is volledig geaccepteerd. :D

custom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:47

met mijn laarzen(western)zou ik zelfs de 4 daagse kunnen lopen

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:21

Ik rijd heerlijk met mijn Dubarry's! En daar kun je verder ook de hele dag op blijven lopen, ze fijn zitten die! :D
(En superwaterdicht)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:18

Ariat H2O stalschoenen en voor de wedstrijden Ariat Probabies.