Die groeit gewoon niet. Zijn moeder had dit ook al. Dan hoef je idd niet na te denken of je het er onder of er over doet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Johanna59 schreef:Eventjes off topic: de voorpluk hoor je nooit recht af te knippen!
Is hij te dik of te lang(wat zelden het geval is) dan hoor je deze toch eigenlijk wel te trekken. Geknipt, nee, dat hoort echt niet. Ziet er dan niet uit. Sorry voor dit commentaar.

Ik was benieuwd naar het resultaat, dit
Achja, het is nu normaal bijgegroeid 
Mitchall schreef:Johanna59 schreef:Eventjes off topic: de voorpluk hoor je nooit recht af te knippen!
Is hij te dik of te lang(wat zelden het geval is) dan hoor je deze toch eigenlijk wel te trekken. Geknipt, nee, dat hoort echt niet. Ziet er dan niet uit. Sorry voor dit commentaar.

Ik was benieuwd naar het resultaat, dit
Achja, het is nu normaal bijgegroeid 
Johanna59 schreef:Eventjes off topic: de voorpluk hoor je nooit recht af te knippen!
Mitchall schreef:[
Wie bedoel je hiermee?
Ik heb ooit, 4jaar geleden, de voorpluk van mijn pony gekniptIk was benieuwd naar het resultaat, dit
was uiteindelijk teleurstellendAchja, het is nu normaal bijgegroeid
Maare, hoe kom je ineens op dit onderwerp?
Wat een ander koppie krijgt hij er van.