Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carien13 schreef:Schangah schreef:Een zadelpasser laten komen, het heeft geen zin om allemaal merken te gaan noemen terwijl je niet eens weet wat voor een zadel, kussenvorm etc op je paard past.
Ik zag overigens op je profiel een foto waarbij ik mij afvraag of dat niet over de T18 wervel heen gaat en op de lumbaalwervels ligt.
nou zadels zijn er in verschillende boomaten toch? meestal past zo'n zadel dan wel op de rug van het paard als je de goeie maten hebt..
en bedoel je mijn foto of..?
De maat van de boom is maar 1 ding, haal er een zadelmaker bij (geen ruitersportzaak want die verkopen je alles
) en je zult zien wat er nog meer bij komt kijken
carien13 schreef:ja ik weet wat erbij komt kijken. laatst had ik ook zadel te leen. Ik was van plan hem te gaan kopen. toen is er een expert langs geweest die naar het paard van mijn vriendin moest kijken. Heeft ze gelijk naar dat zadel van mij gekeken. was totaal scheef en slecht. goed dat ik hem niet gekocht heb.
maar het probleem is... ik heb 3 paarden :p en om straks voor alle 3 een zadel te laten maken voor 2000 euro.. word me te gek

carien13 schreef:Schangah schreef:Een zadelpasser laten komen, het heeft geen zin om allemaal merken te gaan noemen terwijl je niet eens weet wat voor een zadel, kussenvorm etc op je paard past.
Ik zag overigens op je profiel een foto waarbij ik mij afvraag of dat niet over de T18 wervel heen gaat en op de lumbaalwervels ligt.
nou zadels zijn er in verschillende boomaten toch? meestal past zo'n zadel dan wel op de rug van het paard als je de goeie maten hebt..

deeenies schreef:Stubben Maestoso misschien?
carien13 schreef:nee die diamant leek me niet zo heel diep nee.
stubben genesis lijkt me ook mooi maar heeft niet zulke hoge kniewrongen.
maar dan betaal je voor een euroriding titan bijna net zoveel als je een zadel op maat laat maken van Black country...hmmm