foxy80 schreef:Gebruik even de zoekfunctie binnen harnachement, op singel+mattes kom je al een heel eind. Er zitten al heel wat tevreden Mattes gebruikers hier op het forum.
Welke singel wil je precies? Ik kan je alle info geven.
Ik rijd zelf met een extra anatomische dressuursingel. Merrie liep zich in 2 weken tijd tot bloedens toe open bij een mooie anatomische leren singel, en nu zie je niets meer van dat wondje.
Kan ik misschien inderdaad eens doen ja
Aan de hand van de uitleg in het topic zou ik de superuitgelijnde singel moeten hebben? Maar dan ga ik gewoon van de uitleg uit, ik ken er verder niks van ... Pony heeft terugkerende wondjes (en afhankelijk van hoe snel je het merkt/hoelang je doorrrijdt (op buitenrit bv.) kan dat al dan niet bloedend zijn) ...
lonnie schreef:ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar mijn pony had hetzelfde probleem. Ook al heel veel geprobeerd en uiteindelijk uitgekomen bij de singels van mattes waar het bont al aan zit zeg maar. Deze zijn echt ideaal en sindsdien geen wondjes meer! Werkte bij mij beter dan leer. HEb eerst ook gewoon met een bontje eromheen gereden, maar ook dat gaat schuiven, knellen en plooien. Daarom gekozen voor een singel van bont
Zijn dat dan de singels van het topic van foxy? Of nog anderen? Omdat je zegt dat het bont er aan zit en je dus een singel van bont hebt, maar bij die van foxy kan je het er ook af halen (weet niet of je dat nog anders bedoelt) ...