Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spiritxxx schreef:Tja ik heb ook wel eens een Massimo te leen gehad, maar ik vond er niet veel aan...als ik ooit een endurance zadel zou nemen dan neem ik denk ik zo'n GM . die schijnen ook heel lekker te zitten
Anoniem schreef:spiritxxx schreef:Tja ik heb ook wel eens een Massimo te leen gehad, maar ik vond er niet veel aan...als ik ooit een endurance zadel zou nemen dan neem ik denk ik zo'n GM . die schijnen ook heel lekker te zitten
Met een GM kan ik niet springen. En met mijn massimo wel. Verder vind ik het gewoon heerlijk zitten. Maar zo zie je weer hoe persoonlijk een zadel is kwa smaak
spiritxxx schreef:Anoniem schreef:
Met een GM kan ik niet springen. En met mijn massimo wel. Verder vind ik het gewoon heerlijk zitten. Maar zo zie je weer hoe persoonlijk een zadel is kwa smaak
Oja dan heb je dat weer, kan je er niet mee springen. Het is wel ingewikkeld een goed zadel vinden
spiritxxx schreef:Ja dan is het weer handig dat mijn zusje en ik allebei een paard hebben..
Anoniem schreef:spiritxxx schreef:Ja dan is het weer handig dat mijn zusje en ik allebei een paard hebben..
Haha, Tsja hier geen tijd voor. Zus gaat volgend jaar studeren in utrecht. Dus die zal minder tijd hebben. En ik ga volgend jaar naar de havo. Dus zal ook minder tijd hebben. Dusja die mogelijkheid heb ik helaas niet
Flew schreef:Het is ook net wat je zelf vindt. Ik heb voor mijn jonge uk een ontzettend goedkoop, maar heel fijn Wintecje op de kop getikt. Ligt super op hem en ik kan er ook nog eens heel goed mee uit de voeten. Een Massimo vind ik helemaal niks.
livaird schreef:Flew schreef:Het is ook net wat je zelf vindt. Ik heb voor mijn jonge uk een ontzettend goedkoop, maar heel fijn Wintecje op de kop getikt. Ligt super op hem en ik kan er ook nog eens heel goed mee uit de voeten. Een Massimo vind ik helemaal niks.
http://www.horseyshopping.nl daar is ook een zadel tekoop, wel erg goedkoop, maar als ie wel mooi licht. (:
livaird schreef:heeft iemand misschien enig idee hoe duur het is om een zadel te laten maken?(op maat) heb wel eens gehoord dat dat rond de 1000 euro licht. ?
(gebruik de zoek fucntie even
)