Welk dekje kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elise95

Re: Welk dekje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:03

HH heeft vaak wel fijne dekjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:32

Elise95 schreef:

Daar vond ik de vorm niet mooi van. Ik heb namelijk al 1 dekje van HH maar ook die trekt om de schoft

Lieksquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:58

Ik weet wel wat voor kleuren leuk zijn maar wat voor kleur paard heb je? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:10

Een vos, Maar persoonlijk ben ik niet dol op felle kleuren. Ik houd het meestal bij Zwart, Donker blauw, Bordeaux rood. Enz.

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:47

Anoniem schreef:
uiteindelijk is het een dekje van schockemohle geworden. Wel met logo. Maar dit dekje had de mooiste pas vorm. Dus toch voor deze gegaan.

Oke, welke kleur en model heb je gekozen? :D

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:52

br dekjes zijn kwalitatief oke, voor die prijs dan toch (ong. 25 euro) ik snap trouwens niet waarom je geen pads wil of dikke dekjes, zijn prima om veel zweet op te nemen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:57

bente_ schreef:
Anoniem schreef:
uiteindelijk is het een dekje van schockemohle geworden. Wel met logo. Maar dit dekje had de mooiste pas vorm. Dus toch voor deze gegaan.

Oke, welke kleur en model heb je gekozen? :D

Een dressuur dekje van schockemohle in het zwart met een zilveren bies geloof ik :o erg sjiek iig!

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:01

okee, ik heb Schockemohle Premium in het wit voor concours, maar daar staat het merk niet op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:03

bente_ schreef:
okee, ik heb Schockemohle Premium in het wit voor concours, maar daar staat het merk niet op!

Op de mijne wel. Andere hadden ze ook niet. Maar dit dekje had de mooiste vorm. Dus nam ik het logo maar voor lief :P

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:20

Anoniem schreef:
Elise95 schreef:

Daar vond ik de vorm niet mooi van. Ik heb namelijk al 1 dekje van HH maar ook die trekt om de schoft

Verschilt. VHZ model is niet zo fijn.
Dressuur model wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:22

Elise95 schreef:
Anoniem schreef:

Verschilt. VHZ model is niet zo fijn.
Dressuur model wel.

Het dressuur model was idd wel iets beter. Maar de boven lijn was toch een stuk minder mooi dan het schockemohle dekje wat ik nu heb gekocht

Tineeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:49

Schockemöhle sports hebben heel goede dekjes zoals jij wilt ik heb er zo'n donkerblauw en het merk staat op de ruggengraat.(:

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:24

Schockemohle heeft inderdaad dekjes met of zonder logo, volgensmij alles zonder logo en dan een paar met (die ze dus ook zonder logo hebben).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 21:03

Nies_ schreef:
Schockemohle heeft inderdaad dekjes met of zonder logo, volgensmij alles zonder logo en dan een paar met (die ze dus ook zonder logo hebben).

Ik heb er dus nu eentje met. Maargoed vind het niet storend. Zoals dat van scapa(gewoon té groot)

Als ik weer dekjes nodig heb ga ik denk ik weer voor een schockemohle. Heb er vandaag mee gereden en hij bleef perfect liggen!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 21:58

Ik vind Eskadron goed, en lamicell elegance dekjes (ik heb wel nog de oude versies), blijven nog wel mijn 'top'dekjes, zo vaak gebruik en ze blijven goed van vorm, niet te dik, leuke kleurtjes en eenvoudig. prima kwaliteit dus.

carrotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:01

Wel ik heb laatst een decathlon dekje aangeschaft en ben er helemaal tevreden mee. De plaats waar het zadel ligt is er nog een extra antisliplaag aangebracht.
Het is een heel mooi sjiek dekje stevig maar niet te dik.
En koste maar 24.95€ En je hebt er een aantal kleurtjes in zonder logo.

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:41

Ik heb allerlei verschillende merken dekjes, harry's horse vind ik altijd wel fijn, die gaan lang mee en die hebben ook lekkere (goeie) dekjes voor in de zomer en ze zijn niet al te duur. Ook heb ik br die ook wel goed liggen onder het zadel, ga nu een beetje over op pads omdat die super blijven liggen onder het zadel( pk, qhp en anky) anky is wel erg duur maar je heb ze ook veel 2e hans...
Succes met zoeken;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:42

Ilsecolijn schreef:
Ik heb allerlei verschillende merken dekjes, harry's horse vind ik altijd wel fijn, die gaan lang mee en die hebben ook lekkere (goeie) dekjes voor in de zomer en ze zijn niet al te duur. Ook heb ik br die ook wel goed liggen onder het zadel, ga nu een beetje over op pads omdat die super blijven liggen onder het zadel( pk, qhp en anky) anky is wel erg duur maar je heb ze ook veel 2e hans...
Succes met zoeken;)

Anky wil ik zoiezo niet. Veelste dik en erg slecht van vorm..

Maar inmiddels ben ik al geslaagd voor een dekje :)

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:43

Anoniem schreef:
Ilsecolijn schreef:
Succes met zoeken;)

Anky wil ik zoiezo niet. Veelste dik en erg slecht van vorm..

Maar inmiddels ben ik al geslaagd voor een dekje :)

Oké mooi;) welk merk heb je gekozen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:46

Schockemohle :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:09

Oud topic