Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bente_ schreef:Anoniem schreef:uiteindelijk is het een dekje van schockemohle geworden. Wel met logo. Maar dit dekje had de mooiste pas vorm. Dus toch voor deze gegaan.
Oke, welke kleur en model heb je gekozen?
erg sjiek iig! Elise95 schreef:Anoniem schreef:
Daar vond ik de vorm niet mooi van. Ik heb namelijk al 1 dekje van HH maar ook die trekt om de schoft
Verschilt. VHZ model is niet zo fijn.
Dressuur model wel.
Nies_ schreef:Schockemohle heeft inderdaad dekjes met of zonder logo, volgensmij alles zonder logo en dan een paar met (die ze dus ook zonder logo hebben).

Ilsecolijn schreef:Ik heb allerlei verschillende merken dekjes, harry's horse vind ik altijd wel fijn, die gaan lang mee en die hebben ook lekkere (goeie) dekjes voor in de zomer en ze zijn niet al te duur. Ook heb ik br die ook wel goed liggen onder het zadel, ga nu een beetje over op pads omdat die super blijven liggen onder het zadel( pk, qhp en anky) anky is wel erg duur maar je heb ze ook veel 2e hans...
Succes met zoeken;)

Anoniem schreef:Ilsecolijn schreef:Ik heb allerlei verschillende merken dekjes, harry's horse vind ik altijd wel fijn, die gaan lang mee en die hebben ook lekkere (goeie) dekjes voor in de zomer en ze zijn niet al te duur. Ook heb ik br die ook wel goed liggen onder het zadel, ga nu een beetje over op pads omdat die super blijven liggen onder het zadel( pk, qhp en anky) anky is wel erg duur maar je heb ze ook veel 2e hans...
Succes met zoeken;)
Anky wil ik zoiezo niet. Veelste dik en erg slecht van vorm..
Maar inmiddels ben ik al geslaagd voor een dekje