[WN] Eerste laarzen kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lissatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 19:17

haha, in vlimmeren zit je zeker goed.
Ik rij al enkele jaren bij Johnny de vriend van Cara, en ben er super tevreden ;)
Misschien kan je eens naar Zonhoven rijden daar is een erg leuke winkel met mensen die je perfect weten te helpen. Heb zelf ook een hoge wreef en brede kuiten, en heb er super boots gevonden.
Maar als je het niet goed weet zal Cara je zeker met plezier helpen ;)
Misschien kom ik je wel eens tegen, tot dan ;)

PS Rij op een Ruintje in het roze :P

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 11:57

Johny? Nu had ik altijd verstaan dat hij Jean heette... :P
Hm, Zonhoven, waar is dat ergens?
Ik ga vandaag rijden om 5u, waarschijnlijk op Tara... ;)

Edit: wat kan ik dan best aandoen? Gewone schoenen of klassieke jodphurs?

Lissatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:40

Almeetje schreef:
Johny? Nu had ik altijd verstaan dat hij Jean heette... :P
Hm, Zonhoven, waar is dat ergens?
Ik ga vandaag rijden om 5u, waarschijnlijk op Tara... ;)

Edit: wat kan ik dan best aandoen? Gewone schoenen of klassieke jodphurs?

Haha, het is Jhony. Misschien reageert hij ook wel op Jean :+
Misschien kan je even op google maps kijken, het is zo'n 54min rijden vanaf Vlimmeren. En vooral in de solden gaat er van sommige boots wel een prijsje af.
Aaa op Tara het paardje van Anja. Ben gisteren nog met Anja en Tara buiten op pad geweest. Wist niet dat zij ook gebruikt werd in de les.
Ik zou kiezen voor jodphurs, heb er zelf ook lang mee gereden. En is altijd wat veiliger vind ik.
Misschien kom ik straks nog naar de JC Ranch, maar moet eerst nog mijn zadel en dergelijke poetsen want we gaan morgen op wedstrijd :P

Almeetje

Re: Eerste laarzen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 12:43

Haha :P Ok zal ik doen :)
Weet niet van wie ze is... een bruine quarter x nog iets met witte bles... Heel lief en braaf en vooral heel vlot :P
Ok, da's goed, dan doe ik die aan. Tot straks misschien! Ik vertrek sebiet, ben bijna 2u onderweg...

Lissatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:11

Almeetje schreef:
Haha :P Ok zal ik doen :)
Weet niet van wie ze is... een bruine quarter x nog iets met witte bles... Heel lief en braaf en vooral heel vlot :P
Ok, da's goed, dan doe ik die aan. Tot straks misschien! Ik vertrek sebiet, ben bijna 2u onderweg...

Mmm dan heb ik een ander paardje voor, maar kom waarschijnlijk toch even langs ;)
Wou 2 uur das wel even rijden, ik doe er 5min op. Je moet er wat voor over hebben om western te kunnen rijden lijkt het zo