Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_MG schreef:Ik hen in het verleden een dekje van decathlon, maar die paste gewoon echt niet onder mijn zadel (zou een full moeten zijn, maar viel als een cob). Voor de rest haal ik eigenlijk alleen de anti klit daar, poets spullen (borstels enz.) krijg je bijna even duur (of goedkoper!) in de ruitersportzaak in Kerkrade, zelfde geldt voor een heleboel andere dingen eigenlijk (dekensingel, stijgbeugels enz.). De rijbroek zijn prima voor als je een keer per week rijdt, maar voor elke dag vind ik ze niet zo fijn, ze worden vrij snel weider. Ik heb ook ooit een cap van daar gehad, maar daar was absoluut niks mis mee!
is het nog in belgie? licht het dicht bij leuven en brussel? Pinkey schreef:Citaat:Vind die Fouganza Victoria jophurs en chaps wel mooi, maar hoe zijn deze qua kwaliteit??
( En is dat ''stof'' in de schoenen waterdicht of niet? )
die jophurs heb ik ook. (verkoop ze alleen vanwege het nooit dragen maar zitten prima, maat 40)
die stof is zeker niet waterdicht
de chaps weet ik niet.
Mijn broertje heeft een cap van fouganza. Ik vind het echt niks, echt net zo licht als een wielrennershelm. ik voel me er niet veiliger mee dan zonder cap.
broeken kan je prima doen, helemaal als je er zo uitgroeit is het zonde om er een van 60 euro te kopen
En ik vind HH kwaliteit echt een stuk beter dan fouganza.
mlc schreef:ik heb chaps van Fouganza, en moet zeggen dat deze me erg goed bevallen. In de winter zijn ze lekker warm, in de zomer heerlijk koel. Ik rijd er alleen hoogstens 2x per week mee, dus ik weet niet hoe ze het uithouden na een aantal weken (bijna) elke dag rijden.
ik heb deze chaps
http://www.fouganza.com/products-pictur ... 259603.jpg
met rijbroeken kan ik je niet helpen, ik doe niet aan rijden in een rijbroek.
rijd je dan met een jeansbroek? doen de naden niet pijn? Ah die chaps ik weet iemand die die nog heeft, ik vind ze heel mooi aansluiten. Ze zijn niet van leer geloof ik?
Ik heb dan ook alle kleuren van daar met bijpassend touw.
6,- en nu al
11,- dus ze beginnen langzaam hun prijzen te kennen.
25,- het is neopreen met stof aan de bovenkant en mijn BWP'er (dat past dan weer wel) doet het er super mee!
Nu moet ik eigenlijk ook nog mijn lijstje HH, Sectolin, BR, Eskardon etc maken ik geloof ik val achterover van mezelf
hafjesliefde schreef:mlc schreef:ik heb chaps van Fouganza, en moet zeggen dat deze me erg goed bevallen. In de winter zijn ze lekker warm, in de zomer heerlijk koel. Ik rijd er alleen hoogstens 2x per week mee, dus ik weet niet hoe ze het uithouden na een aantal weken (bijna) elke dag rijden.
ik heb deze chaps
http://www.fouganza.com/products-pictur ... 259603.jpg
met rijbroeken kan ik je niet helpen, ik doe niet aan rijden in een rijbroek.
rijd je dan met een jeansbroek? doen de naden niet pijn? Ah die chaps ik weet iemand die die nog heeft, ik vind ze heel mooi aansluiten. Ze zijn niet van leer geloof ik?

Soort Stapp horse, maar dan 2x zo goedkoop
Kwaliteit heb ik tot nu toe niet echt iets over aan te merken.
*