(nog) ander zadel voor 20-jarige?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chezshir77

Re: (nog) ander zadel voor 20-jarige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 07:20

Ik zou zelfs zeggen, een ouder paard moet je NOG beter in zijn geluk voorzien, aangezien zijn lichaam waarschijnlijk ook eerder ongemak ondervind van een slecht zadel. Je hebt dus groot gelijk! Je kunt ook een kunststof zadel aanschaffen. Ik heb laatst een kunststof zadel van knightrider voor 200 euro aangeschaft! Nieuw he!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 07:21

Nee ik vind dat niet raar. Ieder paard waarop gereden wordt, recreatief of trainingsgericht heeft recht op een passend zadel ;)

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 11:19

Ja ben er zelf ook blij mee dat ik zo goed kon slagen, laat er nog wel even goed naar kijken door zadelmaker en eveneens de fysio ook naar mijn paard kijken, om naar de spierprobleempjes te kijken van het niet goed passende zadel.

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:57

Een ouder paard zal net als een heel jong paard wel eens van vorm durven veranderen op termijn ivm spieren die stilletjes aan toch wat slinken. Alles wordt wat 'hoekiger'... Niet zo gek dus dat je naar een ander zadel moest zoeken en idd, het zal wel even duren voor je paardje weer helemaal goed loopt. Fysio is geen overbodige luxe op die leeftijd.