Duur en modieus? of Goedkoop en Degelijk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat heb jij het liefst?

Duur en modieus(zeer hoge kwaliteit)
42 (39%)
Goedkoop en degelijk(normale kwaliteit)
65 (60%)

Totaal aantal stemmen: 107

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:15

Ik doe altijd gwn kleren aan die ik niet echt meer aandoe voor school ofz. maar die wel lekker zitten. Ik vind het een beetje dom om van die hele dure paardenkleding te kopen enz. Het wordt toch wel vies :P

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:17

Ik zie niet zoveel in merkjes.. Als iets goedkoop en leuk is zonder merkje zal ik daar zeker voor gaan(Zadels uitgezonderd)

AlzahraShams

Re: Duur en modieus? of Goedkoop en Degelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:23

Nou ik wordt toch echt niet altijd vies hoor, mijn moeder ziet me al aankomen _O-

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:29

Ik heb best dure spullen, hulsebos zadel, kieffer zadel en hoofdstel. Scapa dekjes en pads van anky. Maar heb ook merkloos dekjes en dekens van de lidl enzo. Heel wisselend dus... Maar over het algemeen haal ik de goede dingen die toch vaak wel ietsie prijziger zijn.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:45

Het hangt er van af.
Een stel goede laarzen en een cap/handschoenen wil ik best voor betalen als het goed is.
Rijkleding niet, daar begin ik niet aan. Een broek is een broek.

Spullen voor paard daarintegen betaal ik meer voor.
Het mag goedkoop zijn, maar dan moet het wel goed zijn. En die combi heb ik nog niet gezien. :+
Mijn hoofstel was 150 euro, een mooie middenmoot denk ik.
Dekjes weiger ik veel voor te betalen, maar heb wel altijd A merken tweedehands.

Beugelriemen van zadels afhalen begin ik niet aan.
Ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor je leer, al dat gefruts aan gespen elke keer.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:50

moonfish13 schreef:
Het hangt er van af.
Een stel goede laarzen en een cap/handschoenen wil ik best voor betalen als het goed is.

Het mag goedkoop zijn, maar dan moet het wel goed zijn. En die combi heb ik nog niet gezien. :+
Mijn hoofstel was 150 euro, een mooie middenmoot denk ik.Dekjes weiger ik veel voor te betalen, maar heb wel altijd A merken tweedehands.

Ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor je leer, al dat gefruts aan gespen elke keer.

Ik slik al bij 50 :+

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:40

ik ook :o :+ :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:22

Goede kwaliteit. Kwa beenbescherming, dekjes en fleecedekens ben ik echt Eskadron fan. Hoofdstellen heb ik van Passier, stubben, Dobert en Schockemohle.
Vind de pasvorm belangrijk en het moet niet na 2 keer wassen vaal worden. Dekjes was ik meestal al na 2 keer rijden, zonde als je dekjes na 2 keer wassen lelijk zijn.
Moet zeggen dat ik liever wat minder spullen heb van goede kwaliteit dan heel veel 'rotzooi'.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 19:53

galley schreef:
moonfish13 schreef:
Het hangt er van af.

Mijn hoofstel was 150 euro, een mooie middenmoot denk ik.Dekjes weiger ik veel voor te betalen, maar heb wel altijd A merken tweedehands.

Ik slik al bij 50 :+

Ik koop geen hoofdstel van 50.
Mijn passier is erg fijn van kwaliteit, nog steeds als nieuw.
Als ik al die goedkope hoofdstellen om me heen zie ben ik blij dat ik hiervoor gekozen heb.
Leer is een product waar je imo niet echt op moet bezuinigen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 21:15

Voor mezelf is het vaak goedkoop.
Ik heb 2 eurostar broeken, 2 hh, 1 happy valley en een global. T-shirtjes en vesten zijn uit de normale winkel.

Voor mijn paarden wil ik wel kwaliteit. Hier dragen ze in de winter bucas dekens. Heb ook HH dekens gehad en die kon ik na een seizoen weg gooien. De bucas dekens gaan al 3 seizoen mee.

Ik wil dus goede kwaliteit en wil daar best iets meer voor betalen.