Ik heb het ook, dat de manen dan nog geler lijken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

woollieh schreef:DDW1190 schreef:misschien een wit dekje met een zwarte rand..?
het is meer dat de kleur wit ontzettend afsteekt bij de manen en staart. Door het witte lijken ze heel vies en geel. Heb al vele pogingen gedaan door de staart witter te krijgen maar het lukt me niet. Dus denk dat dan cremekleurig dekje en rijbroek wel beter zal gaan qua kleur overeenkomen.
Wit met zwarte rand is ook mooi hoor; maar mijn haflinger heeft nogal snel vieze manen en staart ook na veel wassen.Dus wit vind ik dan gewoon niet meer mooi.
Oeii, dat dekje is ook mooi. Alleen hou ik dus echt niet van die reclame erop! (wat ben ik moeilijk.!)
DDW1190 schreef:ja ik vind champagne ook mooi hoor!
wat er ook mooi bij is met gouden beugels en de rest ook goud!
woollieh schreef:DDW1190 schreef:misschien een wit dekje met een zwarte rand..?
het is meer dat de kleur wit ontzettend afsteekt bij de manen en staart. Door het witte lijken ze heel vies en geel. Heb al vele pogingen gedaan door de staart witter te krijgen maar het lukt me niet. Dus denk dat dan cremekleurig dekje en rijbroek wel beter zal gaan qua kleur overeenkomen.
Wit met zwarte rand is ook mooi hoor; maar mijn haflinger heeft nogal snel vieze manen en staart ook na veel wassen.Dus wit vind ik dan gewoon niet meer mooi.
Oeii, dat dekje is ook mooi. Alleen hou ik dus echt niet van die reclame erop! (wat ben ik moeilijk.!)
) heeft ze ook zonder logo
Tomorrow schreef:Schockumule (of hoe je dat ook schrijft) heeft ze ook zonder logo
Hyposjuhhh schreef:Ik zou champagne doen, en eventueel een mooi blauw/groen, whatever jasje kopen met zwart detail.
Leuke combi: Zwart creme en goud.