De tweede is de oude versie, heel soms zie je die nog nieuw te koop. De eerste is het zadel hoe hij nu geleverd wordt. Is de wintec pro of isabel werth niets dan? Die zijn tweedehands rond jou prijs.
xavier1996
Geplaatst: 28-06-10 21:45
ik weet niet waar je woont maar hier in het zuiden hebben we jo vriehof hij komt met zadels(eerste en tweede hands) en meet ook op.
LiseFederer
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-10 12:19
xavier1996 schreef:
ik weet niet waar je woont maar hier in het zuiden hebben we jo vriehof hij komt met zadels(eerste en tweede hands) en meet ook op.
ik woon in vlaamsbrabant , is net iets te ver
ielsjj_
Geplaatst: 01-07-10 12:56
Schangah schreef:
Goedkoop is duurkoop, zeker de zadels van de zadelmarkt. Vraag een zadelpasser erbij en laat die beslissen welk zadel in een bepaalde prijsklasse goed is voor je paard.
Ik heb een goedkoop zadel gekocht en geen problemen mee gehad en verder dus ook geen kosten.
Arriverderci
Geplaatst: 01-07-10 14:07
Ik zou ook voor een goed 2e hands zadel gaan. Zeker voor die prijs. Ik kan me niet voorstellen dat zullen nieuwe goedkope zadels erg goed voor een paard zijn.
Hyee , heb ook een leer gezien en mijn vader wilt sponsere dus ik heb nu een bedrag van 600 euro dat ik kan besteden weet iemand een goed leren zadel met diepe zit ?
calypsoo
Geplaatst: 03-07-10 11:28
a jammer. ik heb nog een zgan wintec gewoon dresuurzadel te koop. mag nu voor 220 euro weg incl wat toebehoren. als je interesse hebt pb staat open
LiseFederer
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-10 11:33
calypsoo schreef:
a jammer. ik heb nog een zgan wintec gewoon dresuurzadel te koop. mag nu voor 220 euro weg incl wat toebehoren. als je interesse hebt pb staat open
Nja sorry , vader pas geinformeerd en hij zei dat ik beter een leren kocht ;s
Freggle_Edge
Geplaatst: 03-07-10 11:38
Ik heb een erg fijn zadel liggen die mijn paard niet meer past. Een euroriding diamant fit 3 18 inch. laat maar weten als je interesse hebt.
Groetjes,mel
LiseFederer
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-10 11:57
Freggle_Edge schreef:
Ik heb een erg fijn zadel liggen die mijn paard niet meer past. Een euroriding diamant fit 3 18 inch. laat maar weten als je interesse hebt.
Groetjes,mel
ik ben opzoek naar een nieuw dit topic is eigenlijk bedoelt voor wat merken op te sommen dat goed zijn snap je :d
melissa_93
Geplaatst: 03-07-10 12:01
ik zou zeker voor een 2e hands ''merk'' zadel gaan, die gaan vaak veel en veel langer mee. heb ik zelf ook. Gewoon een zadelmaker oid lang laten komen die je goed advies kan geven.
heb zelf een rossner amerika plus heb m zelf bij een zadelmaker hier ind ebuurt gekocht, maar ish et merk van de divoza, zijn erg fijne zadels !
Wat een goed zadel is hangt er ook heel erg van je paard af... een zadel wat op het ene paard goed ligt kan op een ander paard hardstikke slecht liggen. En bij zadels is het inderdaad wel: goedkoop is duurkoop.
Je hebt sowieso een zadelmaker nodig om het zadel te laten controleren, waarom laat je dan geen zadelmaker langs komen die je pony opmeet en die kan zeggen wat voor zadel goed voor jou pony zou zijn? Hoeft dan geen tweedehands te zijn(overigens betere een goede tweedehands dan een slechte nieuwe!).