Heb toevallig vanmorgen Daaleman nog bij mijn paard gehad om te kijken of het nog aan te passen was want het zadel lag niet meer goed. Hij is heel eerlijk in wat er mogelijk is mijn zadel moesten de kussen van aangepast wat mijn zadel niet meer waard is als ik hem zou willen verkopen of later zou inruilen. Dit verteld hij erbij wat erg fijn is om te weten, laat wel het zadel aanpassen aangezien ik er al 5 jaar tevreden over ben. Vandaag is het donderdag en maandag kan ik hem alweer terug krijgen, ook de snelle service is super je bent geen eeuwen je zadel kwijt als hij dus weer aangepast moet. Ook is er snel een afspraak gemaakt ik heb niet lang gewacht voor hij kon komen. Heb nog nooit een op maat gemaakt zadel gehad maar als ik zo afga op hun service/eerlijkheid enz denk ik dat die ook goed zijn. Ze denken goed mee wat jij nodig hebt en zullen proberen het zadel zo te krijgen als jij wil als dat mogelijk is. Heb naast mijn daaleman zadel (die ik trouwens ergens anders 2ehands vandaan heb) ook een ander merk zadel tweedehands daarvandaan. Die zag er heel netjes uit helemaal nagekeken voor een schappelijke prijs, erg tevreden ook over dat zadel. Als ik een keer een op maat gemaakte wil hebben voor mijn paard ga ik zeker naar Daaleman.
.