Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha

Vanavond voor de laatste keer mee rijden en dan leg ik hem nog iets naar achter.
Maar ik ga voor de drytex, vind het zadel met de keer leuker worden. Rijden is gewoon leuk voor het meisje en Hans vindt het wel best allemaal. Maar de ambities met hem liggen in het mennen. idefix4 schreef:fojoe: Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ook een lichte ruiter kan behoorlijk stuiteren en de wervels belasten. En in dat andere topic zie ik toch al wel een kleine meid met wat gewicht.
Een dikke ruiter kan zich heel licht maken en een dunne kan heel zwaar zijn. 't Is maar net hoe ze rijden.
Zadel op de lendewervels is ook voor een shettie belastend. Laten we die nou eens net zo netjes behandelen als al die andere dure paardjes hè? Omdat ie als shet op de wereld rondwandelt, zegt nog niet dat je moet bezuinigen op zijn rug.
idefix4 schreef:Absoluut niet generaliserend bedoeld, een tikkie of topic en al helemaal niet tegen de TS, want die is bewust met de pony bezig, maar Jan met de pet koopt tegenwoordig makkelijk een pony en dan wordt die nog verdedigd met de woorden dat het allemaal al zo duur is.