[WN] Zie door de bomen het bos niet meer;zadelpasservice

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 08:31

Dana82 schreef:
Ik ga eens contact opnemen met Evelien. Ik hoor niets dan goed over haar! Ik woon wel heel ver van haar ...

@ Connie: zal ik eens horen of we samen eens een afspraak bij haar kunnen regelen? Ik ga haar alvast een mailtje sturen en dan hou ik je op de hoogte?

Ze reist door het hele land!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 09:22

chery schreef:
Dana82 schreef:
Ik ga eens contact opnemen met Evelien. Ik hoor niets dan goed over haar! Ik woon wel heel ver van haar ...

@ Connie: zal ik eens horen of we samen eens een afspraak bij haar kunnen regelen? Ik ga haar alvast een mailtje sturen en dan hou ik je op de hoogte?

Ze reist door het hele land!

en verder ;)

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 09:28

:j

zorro2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:50

Evelien is op het moment op werkvakantie naar USA.
Staat op haar site! http://euro-horse.nl
Hier vind je ook haar agenda.

Ook ik heb dus een zadel van Evelien en ben super tevreden :D

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:25

Ik heb toch antwoord op mijn mail gekregen. Ze willen mijn oude zadel wel overnemen (ben ik daar ook vanaf) en verdere afspraken worden idd na hun reis gemaakt.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 10:07

goed idee dana, ik zou idd haar mening wel graag willen horen over mijn huidige zadel.....

bredla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:04

evelien van eurohorse daar heb ik goede ervaringen mee ;)

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:21

bredla schreef:
evelien van eurohorse daar heb ik goede ervaringen mee ;)

Ik ook ze heeft me goed geholpen heb vanmorgen een billy cook gekocht voor mijn fjord. :D

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:01

Wij hebben eind juli een afspraak met Evelien, ik ben heel benieuwd wat ze te vertellen heeft!

Given

Re: Zie door de bomen het bos niet meer;zadelpasservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 14:23

Misschien een beetje laat.. Maar ik koop altijd mijn zadels bij Herman van de Country mill! Ik heb hier altijd hele fijne ervaringen mee en hij geeft goed advies :D (Niet gelijk het duurste haha)
Ook mag je vaak het zadel proberen.. Na 3 weken een zadel gehad te hebben mocht ik hem gewoon weer terug doen en naar een andere kijken! Zelf vond ik dat erg prettig!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:46

Dana82 schreef:

Evelien komt bij mij op het einde van deze maand ook langs voor mijn jong grut een zadel te passen en ik woon in België! Ze had er helemaal geen probleem mee om tot hier te moeten komen voor een zadel en was super vriendelijk aan de telefoon en wilde ook meteen weten wat ras paard ik heb en zijn bouw, leeftijd, hoevaak ik train, welke westerndisipline etc...!Super dus +:)+

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 07:37

@ Moonwalker: als jij uit het Mechelse komt, dan weet ik wie je bent ;) . Evelien komt diezelfde avond onze richting uit ;) .

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 22:23

Zonder twijfel Evelien Eurohorse.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:56

Dana82 schreef:
@ Moonwalker: als jij uit het Mechelse komt, dan weet ik wie je bent ;) . Evelien komt diezelfde avond onze richting uit ;) .
Hé voila :D Ze is vandaag dus langsgeweest en ik ben super tevreden +:)+ Ik heb een super zadel, veel info en nog eens rijtips erbovenop gekregen :D

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:27

Bij ons is ze ook geweest. Mijn vriendin heeft een leuk tweedehands zadel gekocht en mijn zadel heeft ze nagekeken. Buiten enkele kleine opmerkingen vond ze het vrij goed passen. Ze raadde me wel aan om even lekker te sparen en dan voor een op maat gepast zadel te gaan (vanwege zijn korte rug). Ze had me daar evengoed gelijk een nieuw zadel kunnen aansmeren, ik was er namelijk helemaal van overtuigd dat mijn zadel niet meer pastte, maar dat heeft ze niet gedaan. De puntjes waar ze me op wees waren overigens helemaal correct, was mijn ook al opgevallen. Maar volgens haar ga ik mijn paard nu heus niet "kapot" rijden of pijn doen, dus ik kan nu even verder met een gerust hart en dan het zadel van mijn dromen laten maken (kijk er al naar uit!).
Super service, vriendelijke dame.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:35

Ik heb goede ervaringen met Vaquero. Ook al contact gehad met Evelien, en ook allemaal erg positief !