Dus gewoon geen peesjes dragen als het niet nodig is, en anders goed koelen na het werk, doet een hoop goed voor de benen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar scheelt ook dat mn paarden nooit iets hebben met benen en nooit bloedheet eronder word. Spoel het na rijden goed af of ik gebruik mn new crossbeschermers.
achterlijk duur? Nee, oke misschien wel als je niet vaak rijd, maar als je veel rijd heb je er profijt van. Zijn goede beschermers met goede prijs/kwaliteitsverhouding Josieee schreef:Jaa, ik heb m'n spullen ook prima op orde hoor. Ik rij op wedstrijd geen eens met beenbeschermers want die zijn niet toegestaan.( Ja er zijn uitzonderingen.)
Mijn paard heeft ook nooit iets gehad dus dat scheelt. En ik spoel ze ook altijd af. En oude verotte beenbeschermers kun je niet kopen, maar wel hebben. En ze zijn trouwens niet verrot. Maar als je het niet goed ect vind, waarom vertel je dan wat je er van vind? Ik ga geen 85,- uitgeven aan beenbeschermers, als
dit ook een oplossing is. En ik heb er ook alleen maar profijt van gehad, want z'n benen zijn nu gewoon koel na het rijden.

MelanieB schreef:Mooi dat het goed eruitziet iig Marije, lijken me wel fijne beschermers die speed, heb de eventer gehad maar die pastte mn paard helaas niet goed maar speed ziet er wel mooi uit.