Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. De 'donkere' is dus dat 'oranje' wat je niet mooi vind/vond 
Nou vind ik persoonlijk de light oil echt te licht, daarom dat ik een medium oil (en een dark oil) gekozen heb. Mijn medium oil BM en dark oil BM in nieuwstaat, beide zijn zelf nu nog maar weinig bijgekleurd. Nu is de medium nog niet zo oud, januari gekregen. Maar zo erg als die van DD was mijn oude medium ook nog niet verkleurd. Een light oil zal het snelste verkleuren, mede omdat je je zadel invet/oliet. Olie met name verkleurd, tenzij het geverft leer is
Zoals van de Hilason. Moontje1991 schreef:Oke bedankt voor je waarschuwing dan ga ik er toch nog even goed over nadenken of ik niet beter opzoek kan gaan naar een BM (wie weet hebben ze die daar ook wel)
Lars_Alida@bokt is de off dealer in Nederland, Duitsland heeft er geen. Ja ik mag voor Dld. bestellen, maar ik ben geen dealer. Mag ik niet omdat ik te dicht bij Lars_Alida woon vind BM
)
Daar heb je een super showzadel met zilver voor. DubbelDun schreef:Als je weet wat je wilt kun je hem dus zelf via BM bestellen, of op Ebay kijken als je hem wat sneller wilt hebben en het niet zoveel uitmaakt hoe hij er uit ziet. Levertijd is ong 2 a 3 maanden.
Overigens heeft BM ook zadel die bijna af zijn, die kun je hier zien:
http://www.sportsaddle.com/noflash/inventory.html
Lees je goed in wat de codes betekenen (of vraag het hier)
Edit: 3000 is een belachelijke prijsDaar heb je een super showzadel met zilver voor.

Hahaha ziet dat DD me te snel af is.
rina schreef:Nee off niet nee, maar er zijn mensen die omwegen wetenHahaha ziet dat DD me te snel af is.
Ehhh DD maar ook op die instocks zit een levertijd van 3 maand![]()
Alida is de enigste off dealer van BM in Nederland en omstreken. En ik weet bijna wel zeker dat die geen 3000 euro voor een basismodel vraagt. Dus ik weet niet wie jij gesproken hebt maar dat was dan echt niet de off dealer. Hier het profiel van Alida http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... le&u=49769 De enigste echte BM dealer van Nederland.
Moontje1991 schreef:Oke en wat ik niet snap op de site bij het zadel staat een prijs maar daaronder staat nog vanalles met een prijs erbij.
Is het zadel nu wel gewoon compleet zoals op het plaatje?
Of moet je je fenders enz apart bestellen?
Tooling moet je erover berekenen. Evt aanpassingen (is overigens aan te raden een custom te nemen) leren zitting betaal je extra (die van mij hebben beide een leren zitting ipv een suede). Je stelt dus in principe je zadel samen vanuit dat basispaket wat je ziet op het net.