Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marjolein88 schreef:Equimotion schreef:Waarom leer je niet gewoon bandageren?
ik kan wel bandageren. Alleen op hengstenshows moeten de hengsten vaak kort na elkaar. En dan kost het in bandageren een beetje te veel tijd. en nu dacht ik dat van die look a like een goede oplossing was
Prisca schreef:http://www.calevo.com/cgi-bin/calevo/1170303.html
Ik heb geen problemen met uitlubberen onderhoud ze netjes en borstel altijd het zand eruit. Zo af en toe mee wassen.
Heb eskadron genomen omdat ik dit merk beter vertrouw dan de anky deze voelde ook beter aan.
Citaat:Je kan toch bandageren en transportbeschermers erover heen?
Blijven bandages mooi wit.

Anike schreef:Citaat:Je kan toch bandageren en transportbeschermers erover heen?
Maar als de hengsten op stal staan voor een show/keuring, kun je ze niet met transportbeschermers in stal doen
Ik heb de eskadron 2 setjes zwart en 1set wit, ben er erg tevreden over, en zijn super
Het is ook geen eeuwigheid eCaline schreef:Je kunt ze misschien bandageren en daarover de (schoongewassen) transportbeschermers doen? Blijven ze toch schoon.
Anike schreef:Citaat:Je kan toch bandageren en transportbeschermers erover heen?
Maar als de hengsten op stal staan voor een show/keuring, kun je ze niet met transportbeschermers in stal doen
Alane schreef:marjolein88 schreef:ja dit zijn de 3/1, die zijn opzich ook wel mooi !! heb je misschien een foto als je paard ze om heeft? en sluiten ze een beetje mooi om het been aan?
Ons bevielen ze niet zo voor de pony's.. wij hadden welshjes en leek net of ze de benen te dun hadden.
tenminste als je het over de 3 in 1 hebt. En de witte bleven niet mooi wit.
deze dan? Wij hebben er geen ervaring mee, en vraag me af wat ze doen.
Maar zijn minder dik dan de 3 in 1.
bulck schreef:Vind zowieso als het echt is voor hengsten te presenteren tijdens een show, dat bandageren veel professioneler staat.
Weet niet of ze ook echt te groot waren? Rianneke schreef:bulck schreef:Vind zowieso als het echt is voor hengsten te presenteren tijdens een show, dat bandageren veel professioneler staat.
Dat vind ik ook!
Maar goed ik snap de tijdsdruk van marjolein ook![]()
Maar persoonlijk vind ik die die het crempie op de foto aan heeft te groot lijkenWeet niet of ze ook echt te groot waren?