Rabobank dekje/dekens etc.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:05

Jeetje geef dan dat geld uit aan een deken wat nog niet eens gebruikt is en waar je een bijpassend setje bij zou kunnen kopen en nog niet eens aan dat geld komt .

Te gek voor woorden

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:54

Kennis van me had ooit een hartog lucerne deken gekregen(z springen d-pony), fijne,dikke dekens dus toen het een keer fris was deed ze haar E-DRESSUURPONY deze deken op, komen er gelijk mensen op haar af of ze de pony niet wilde verkopen terwijl hij nog nooit een officieel parcours gesprongen had _O- _O- _O-
Dus zijn er klaarblijkelijk mensen die op uiterlijke dingen afgaan dus ook op rabodekjes die ze in overvloed had maar nooit gebruikt heeft op wedstrijden maar bij die deken had ze even niet nagedacht.

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:10

bigone schreef:
Kennis van me had ooit een hartog lucerne deken gekregen(z springen d-pony), fijne,dikke dekens dus toen het een keer fris was deed ze haar E-DRESSUURPONY deze deken op, komen er gelijk mensen op haar af of ze de pony niet wilde verkopen terwijl hij nog nooit een officieel parcours gesprongen had _O- _O- _O-
Dus zijn er klaarblijkelijk mensen die op uiterlijke dingen afgaan dus ook op rabodekjes die ze in overvloed had maar nooit gebruikt heeft op wedstrijden maar bij die deken had ze even niet nagedacht.

haha :')
had dan op z'n minst gewacht tot je dat paard had zien rijden :')

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:22

Jantine_ schreef:
Ik vind het stiekem gewoon erg sneu dat mensen een hoop geld betalen om een hoger aanzien te krijgen...
Want zulke super mooie dekjes zijn het niet. (Naar mijn idee!)

* Overigens rij ik zelf ook met rabobank dekje af en toe, want die heeft eigenaresse ooit eens gewonnen. Maar niemand die me ziet helaas in de bak achter het huis :') *

Oh en het dekje staat nog in m'n profiel ook! - Nu voel ik me ook heeeeeeel goed

Overigens gaat het om dit topic: shanna14 @ [EA-TK-AP] [TK] RABOBANK talententrophy deken

200 euro is er dus voor geboden, dat is toch absurd?

Ik vind het ook vreemd hoor, zooooveel geld uitgeven voor een dekje of deken.. denk inderdaad alleen om indruk te maken.
En ik vind trouwens dat dekje in je profiel met die schuine blauw-witte strepen en die rooie rand 100 keer leuker :~ :~

Bloempjeh_

Re: Rabobank dekje/dekens etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:53

Ik rij niet in Nederland, maar moèst ik er zo 1 winnen, kan je hem beter verkopen :D Voor dat geld kan je er een paar kopen!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 21:29

xAmigo schreef:
En ik vind trouwens dat dekje in je profiel met die schuine blauw-witte strepen en die rooie rand 100 keer leuker :~ :~

Van stalgenootje gejat voor een x'tje ;) :D

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:44

Suzanne F. schreef:
Er rijden ook nog genoeg mensen met het oude KNHS logo/vlaggetje op hun jas.

Voor de liefhebbers... Ik heb ook nog wat NHS vlaggetjes voor op jasjes liggen hoor. En een shabrakje met rood-wit-blauw en een NHS vlag erop :D. Er mag altijd per Pb geboden worden :D.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 23:41

Suzanne F. schreef:
Ja waar ligt de grens vind ik? Ga je al in de B met zo'n dekje rijden die je gekocht hebt of in het Z2?
Dressuur is een en al aanzien. Mensen kopen ook al aanzien door dure paarden en dure spullen. Merk-ruiterkleding van de dure merken. Dure hoofdstellen van Passier etc.
Koop je die omdat je het mooi vindt of om het aanzien van het merk? Misschien wel beide. Dat kan met die dekjes ook zo zijn, misschien vinden die mensen die dekjes mooi en is het leuk voor wat aanzien.

Vrijheid blijheid. Ik zou alleen wel een beetje raar opkijken als er een stuntelige B ruiter mee rond hobbelde. Maar dan nog moet ze het zelf weten.

je kunt ze al in de B winnen, laatst bij ons op wedstrijd ook,,, reed een meisje met een paard het was gewoon correct maar niet bijzonder, de rest reed met meer lef maar maakte daardoor ook meer foutjes dus zij heeft het rabo talentenpakket gewonnen... de jury heeft het ook tegen haar gezegd van je hebt niet spectaculair/spetterend gereden maar gewoon correct en dat de andere foutjes maakte zorgde ervoor dat jij uit 2 proeven het beste kwam...

dus waar leg je de grens?!