Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Kennis van me had ooit een hartog lucerne deken gekregen(z springen d-pony), fijne,dikke dekens dus toen het een keer fris was deed ze haar E-DRESSUURPONY deze deken op, komen er gelijk mensen op haar af of ze de pony niet wilde verkopen terwijl hij nog nooit een officieel parcours gesprongen had![]()
![]()
![]()
Dus zijn er klaarblijkelijk mensen die op uiterlijke dingen afgaan dus ook op rabodekjes die ze in overvloed had maar nooit gebruikt heeft op wedstrijden maar bij die deken had ze even niet nagedacht.

Jantine_ schreef:Ik vind het stiekem gewoon erg sneu dat mensen een hoop geld betalen om een hoger aanzien te krijgen...
Want zulke super mooie dekjes zijn het niet. (Naar mijn idee!)
* Overigens rij ik zelf ook met rabobank dekje af en toe, want die heeft eigenaresse ooit eens gewonnen. Maar niemand die me ziet helaas in de bak achter het huis*
Oh en het dekje staat nog in m'n profiel ook! - Nu voel ik me ook heeeeeeel goed
Overigens gaat het om dit topic: shanna14 @ [EA-TK-AP] [TK] RABOBANK talententrophy deken
200 euro is er dus voor geboden, dat is toch absurd?
Voor dat geld kan je er een paar kopen! Suzanne F. schreef:Ja waar ligt de grens vind ik? Ga je al in de B met zo'n dekje rijden die je gekocht hebt of in het Z2?
Dressuur is een en al aanzien. Mensen kopen ook al aanzien door dure paarden en dure spullen. Merk-ruiterkleding van de dure merken. Dure hoofdstellen van Passier etc.
Koop je die omdat je het mooi vindt of om het aanzien van het merk? Misschien wel beide. Dat kan met die dekjes ook zo zijn, misschien vinden die mensen die dekjes mooi en is het leuk voor wat aanzien.
Vrijheid blijheid. Ik zou alleen wel een beetje raar opkijken als er een stuntelige B ruiter mee rond hobbelde. Maar dan nog moet ze het zelf weten.