Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb m in het javabrick red besteld, leuk leuk
.. 

..
maar omdat ik het eerst nog niet helemaal aandurfde toen de javabrick bestelt. Die staat ook erg leuk.
)
Jessix schreef:TS, ik weet dat je inmiddels je deken al besteld hebt, maar ik heb nog een vraagje wat hier mooi op aansluit. (dus maak ik even gebruik van jou topic)
Ik heb zelf altijd Horseware en dan de Rhino's.. Wie heeft er meer ervaring en is echt veel merkbaar verschil tussen de Rhino's, Rambo's en Amigo's? Ik weet in theorie de verschillen, maar wie kan iets uit de praktijk vertellen? Gaat de Amigo ook langer als 1 seizoen mee?
NenaC schreef:Ik heb een HH, maar de pasvorm vind ik dus echt verschrikkelijk!!!![]()
![]()
Mijn winterdeken van Rhino, Horseware is stukken beter.. prijs kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk erg goed!
Maar als je hem maar een seizoen gebruikt, zou ik een tweedehandse nemen!
ikdoemaarwat schreef:NenaC schreef:Ik heb een HH, maar de pasvorm vind ik dus echt verschrikkelijk!!!![]()
![]()
Mijn winterdeken van Rhino, Horseware is stukken beter.. prijs kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk erg goed!
Maar als je hem maar een seizoen gebruikt, zou ik een tweedehandse nemen!
of je moet ze goedkoper nieuw kunnen kopen net als ik
Jessix schreef:TS, ik weet dat je inmiddels je deken al besteld hebt, maar ik heb nog een vraagje wat hier mooi op aansluit. (dus maak ik even gebruik van jou topic)
Ik heb zelf altijd Horseware en dan de Rhino's.. Wie heeft er meer ervaring en is echt veel merkbaar verschil tussen de Rhino's, Rambo's en Amigo's? Ik weet in theorie de verschillen, maar wie kan iets uit de praktijk vertellen? Gaat de Amigo ook langer als 1 seizoen mee?