germie schreef:Massimo is ook 2 boommaten te verbreden of te versmallen. Daar wil ik dus voor gaan.
Wow is erg duur. Maar op zich wel zelf aanpasbaar en dat is ook handig. Beetje lucht eruit of erbij is zo gepiept.
Nadeel vind ik wel dat je al die bomen en andere boogjes en dergelijke niet zo in de winkel kunt kopen. Een nieuw voorboogje mag dan 'maar' 25 euro kosten, je moet het wel weer aanschaffen en dat kan niet gewoon via een webwinkel. en dan is het wel een erg duur zadel. En ze zijn ronduit lelijk. Ik kan er niets aan doen, ze zitten heerlijk zacht, maar mooi zijn ze beslist niet, het lelijkste zadel wat er is.
Ik vind het zadel te duur, daarom spaar ik voor een massimo voor m'n jonge paard.
even foto gejat, maar vind je dit lelijk?:

deze heb ik net besteld voor mijn paard. Ze is dan niet jong, maar wel helemaal ingevallen en spierloos. Met vorige paard veel ellende gehad, met een WOW was dit over. Wat Babel ook zegt, bij mij is het zadel al een aantal keren aangepast. MEt een ander merk had ik dus steeds een ander zadel moeten kopen.
Nu dus weer gekozen voor de WOW, omdat mijn nieuwe paardje nog flink zal gaan veranderen, en dus het zadel steeds aangepast moet worden.
Ik vind het niet erg dat die headplates niet in de winkel te koop zijn. Zo heb je mooi minstens 1x per jaar controle of je zadel nog goed ligt!
Lelijk vind ik ze absoluut niet, en duur. Tsja, wat is duur? 2x een zadel van 1200 euro kopen (in jouw geval Massimo) is net zo duur als 1 WOW. Want je kunt wel zeggen dat Massimo 2 boommaten te verstellen is, maar wat als je nu 3 of 4 boommaten breder moet ineens?