Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:haanstra is denk ik een gedeponeerd merk. Hierdoor mag een divoza wettelijk gezien die naam niet geven aan longeersingels van hun.
gezien de reactie van Haanstra zullen deze onderling over de kwestie al echt wel contact hebben gehad
tljrtos schreef:Neem eens contact op met het hoofdkantoor.Wie weet ligt dit aan de fliliaalbehherder van de betreffende winkel en aan het betreffende personeelslid.Ik kan me niet voorstellen dat divoza wil dat ze op deze manier een slechte naam krijgen.Ik heb bij intertoys een keer zoiets gehad en nadat ik contact met het hoofdkwartier opnam was het zo opgelost.Ze hebben toch een naam hoog te houden en zeker in deze tijd kun je niet riskeren dat je klanten kwijtraakt.
Ik koop al bij Divoza sinds het een buurtwinkeltje was namelijk, en heb de oprichters nog in de winkel zien werken (zijn er nu nog zeer af en toe, maar behoorlijk op leeftijd).Liezel1 schreef:Jemig, die 2 lijken wel héél veel op elkaar.... Alleen die bruine stukjes wijken af voor zover ik zo snel kan zien...
Liezel1 schreef:De kussens van de "neppe" lijken inderdaad op de foto een stuk dikker.
Victory2000 schreef:12 mei opent EJ zijn deuren in Groningen![]()
Ik denk dat ik niet de enigste ben die dààr blij om is.
Beetje concurentie voor Divoza is zo slecht nog niet