puree schreef:Valt wel mee,voor rijbroeken en borstels en zo is het wel oké,maar als je verder wilt gaan met hoofdstellen en shampoo en zo van die dingen,zou ik iets met meer 'reputatie' kopen.
Ik heb nu mijn 2de hoofstel van Fouganza (eerste is verkocht na een dik jaar, ik vond de kleur niet meer leuk haha) en eigenlijk geen last ofzo mee hoor.. De keelriem is nu wel stuk, maar da's m'n paard zijn schuld, een veel duurder hoofdstel had bij dat movement ook gesneuveld
Capje uitzoeken is niet zo moeilijk als je weet waar je op moet letten. Helemaal niet wanneer je alleen een capje nodig hebt ivm takken in het bos en/of omdat een cap verplicht is waar je les hebt. Ik moet zeggen dat ik liever zelf wat uitzoek dan dat ik me wat laat verkopen door een "deskundige" medewerker in een ruitersportwinkel. Drie jaar geleden dacht ik nog heel naief dat ze in een echte ruitersporttoto wel verstand van zaken zouden hebben. Niets is minder waar, ik bedoel: als je gevraagd wordt waarom je een stang zoekt wanneer je met een ongebroken bustrensje in je knuisten staat
Sta er ook eens bij stil dat zulke verkopers ervoor moeten zorgen dat klanten spullen mee naar huis nemen he. Waardoor ik dus destijds aarzelend een cap afrekende die nu ligt te verstoffen, terwijl ik mijn decathloncapjes volop gebruik.