Foto van de Wintec dressuur 500 (oud model) in het bruin?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:25

aafje87 schreef:
Marloez schreef:
Bij de ruitersportzaak Piaffe had ik gevraagt of ze het zadel voor mij konden bestellen in het bruin en dus hebben ze daarvoor gebelt. Helaas wordt dit type zadel niet meer gemaakt door Wintec in het bruin... -O-

Ik heb nu de Wintec Isabel Werth besteld in het bruin, die was er nog wel in mijn maat en zonder cair (want dat heb ik liever).

Dat kan aardig kloppen, de wintec 500 zoals hier afgebeeld wordt sinds 2009 niet meer gemaakt.
Ze hebben nu wel een nieuw type 500 die ook gewoon in
bruin te krijgen is.(ook zonder cair)

Waar hebben ze deze te koop dan :D?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 11:01

Marloez schreef:
@ Roelke: Oh wat leuk om te weten! Toffe set. :j

De donkebruine is een ander model dan die ik als voorbeeld had neem ik aan? :) Met 'suede' of hoe je het ook wilt noemen. :D

Ja.. ander model, wel zelfde kleur ;) vandaar. :)

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:47

Jaa ik heb hem ook besteld via die engelse site en gister is hij binnen gekomen:
Tadaa:

Afbeelding

Marloez

Re: Foto van de Wintec dressuur 500 (oud model) in het bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 17:21

Oh wat gaaf zeg!! Maar hij was er toch niet meer in jou maat?

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:41

Hij staat echt heel mooi Evaaa :j
Heb je ook gelijk de singel en de beugelriemen erbij besteld in dezelfde kleur ? Heb ik toen wel gedaan.
Ben er nog steeds heel blij mee.

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 21:34

Rijdt de oude Wintec 500 (deze dus) eigenlijk net zo lekker als de nieuwe? De nieuwe schijnt een diepere zit te hebben en ook meer steun, maar ik vind dat stof bij de kniewrongen best wel lelijk, vandaar. :D

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 00:58

Ambrasoft, ik heb nog nooit op de nieuwe versie gereden, dus heb geen vergelijkingsmateriaal! Maar ik vind deze (de oude) ook erg lekker zitten :) Heb altijd de zwarte dresuur gehad, maar wilde toch graag over in het bruin!
Mic, dankjewel :) Ik heb de beugelriemen en singel er niet bijbesteld. Maar heb ze net via Divoza besteld, dus komen komende week binnen!
Marloez, ik heb de 16.5 inch besteld, heb een klein kontje dus pas daar goed in :D

Ik heb morgen les, dus ga dan het zadel met rijden uittesten, ben benieuwd!!

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:04

Ja heb je bij de oude ook veel steun? Dus genoeg knie/beenwrongen en kun je er goed in doorzitten enzo? De zit is niet zo diep maar wel 'diep' genoeg daarvoor zegmaar? En valt de inchmaat groot uit of klein? Veel succes met je les. :D

Groetjes. :)

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:56

En ging je les ermee goed? :)

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:14

Ja ik heb er erg lekker mee gereden. Heb de beugels onder de zweetbladen gedaan. Zat lekker!
De inchmaat valt volgens mij gewoon goed. Ik heb een 17inch nodig, deze die ik nu heb is 16,5maar merk niet heel veel verschil :P Ik vind het een fijn zadel en kan er lekker op doorzitten. Hij heeft nietzoveel steun als veel dresuurzadels, maar ik vind bij veel zadels dat je in een houding wordt gedrukt en dat is bij deze helemaal niet.
Heb jij ook intresse in een wintec? Omdat ik nu over ben gestapt op bruin, verkoop ik mijn zwarte. Nog in prima staat en is een wintec 500 dressuur met cair. Of wil je ook graag bruin :D?

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:25

Ik weet het nog niet. :o Ik ben nog een beetje aan het kijken enzo. Binnenkort komt iemand van stal met een Wintec langs zodat ik kan kijken of het past enzo samen met de zadelmaker etc. Want ze heeft een moeilijke rug! Als ik weet dat het past ga ik pas écht opzoek. :=