Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vind een dag op stal blijven wel degelijk nogal een grotere "ramp" als een dekentje op.
Peerd voelt het verschil tussen sleazy en vliegendeken niet hoor. Dus dat het nut heeft of niet heb enkel jij last van. Ayasha schreef:Ik geloof dat ze dit ook wel eens dramatiseren noemen. Had ik geweten dat dit bestond had mijn schimmel er elke zaterdag mee gestaan op zn stalletjeIk vind een dag op stal blijven wel degelijk nogal een grotere "ramp" als een dekentje op.
Peerd voelt het verschil tussen sleazy en vliegendeken niet hoor. Dus dat het nut heeft of niet heb enkel jij last van.

okee denk het ook.
AlexandraM schreef:het is wel handig echter zou ik het alleen gebruiken als ik idd een wedstrijd of keuring heb..verder mag mn paardje lekker vies zijn
overgins blijven mijn witte paarden redelijk wit
) dag derna alweer helemaal vies. komen op wedstrijd;
het is echt niet te geloven hoe zo'n vies beest ik heb. haha
XMaaiike schreef:)AlexandraM schreef:het is wel handig echter zou ik het alleen gebruiken als ik idd een wedstrijd of keuring heb..verder mag mn paardje lekker vies zijn
overgins blijven mijn witte paarden redelijk wit
ja dat is wel een voordeel natuurlijk. die van mij krijgt het voor mekaar om door de deken vies te worden.
dag van te voren sta ik 2 uur te wassen (vooral haar staart is heel erg) dag derna alweer helemaal vies. komen op wedstrijd;
hele benen weer onder gepoept.het is echt niet te geloven hoe zo'n vies beest ik heb. haha
dus zo'n deken zal vast niet helpen bij die van mij.
maar denk dat het een goede oplossing is voor de meeste mensen/paarden.
een dier moet wel een dier kunnen blijven.. maar kan me wel voorstellen dat als je een schimmel of een bonte hebt dan het dan makkelijk is.. Asyaa schreef:Joycebunny schreef:van een dag op stal blijven krijgen paarden ook niks, maar je krijgt wel heel bokt op je nek als je paard eens een dag geen weidegang/paddock heeft gekregen
Omdat bokt tevreden houden belangrijker is dan de praktijk.

wel gezorgd dat hij er netjes uitzag, maar de jury had hier wel begrip voor met het koude weer.