Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emmsje schreef:En dan vraag ik me zowieso af hoe vaak het nodig zal zijn om hem te wassen.. ik denk niet vaak.. Of ik moet er 2 halen, afwisseling in kleurtjes en langer plezier.
PK heb ik geen ervaring mee.
Mijn Anky gebruik ik meestal alleen als ik ga lessen, de QHP gebruik ik meer thuis, vooral omdat lichtbruin en grijs toch minder snel vies worden
_Nicky schreef:Anky heeft nu ook pads met voorgevormde ruglijn! Deze lijken me super fijn, ik heb er wel veel met een rechte ruglijn en die bevallen me ook heel goed. Ik heb ook een PK pad en 3 QHP pads. PK vind ik fijn, wordt inderdaad wat slapper na een aantal keer wassen maar dat is niet erg. QHP vind ik bijna hetzelfde als de Anky pads.
lesleygjof schreef:_Nicky schreef:Anky heeft nu ook pads met voorgevormde ruglijn! Deze lijken me super fijn, ik heb er wel veel met een rechte ruglijn en die bevallen me ook heel goed. Ik heb ook een PK pad en 3 QHP pads. PK vind ik fijn, wordt inderdaad wat slapper na een aantal keer wassen maar dat is niet erg. QHP vind ik bijna hetzelfde als de Anky pads.
Ik heb die nieuwe pad's van anky nog nooit gezien. Waar kan je die eventueel bekijken ofzo, of kan je ze ook op een site bestellen, want die wil ik eigenlijk toch wel eens zien. Ben benieuwd
lesleygjof schreef:_Nicky schreef:Anky heeft nu ook pads met voorgevormde ruglijn! Deze lijken me super fijn, ik heb er wel veel met een rechte ruglijn en die bevallen me ook heel goed. Ik heb ook een PK pad en 3 QHP pads. PK vind ik fijn, wordt inderdaad wat slapper na een aantal keer wassen maar dat is niet erg. QHP vind ik bijna hetzelfde als de Anky pads.
Ik heb die nieuwe pad's van anky nog nooit gezien. Waar kan je die eventueel bekijken ofzo, of kan je ze ook op een site bestellen, want die wil ik eigenlijk toch wel eens zien. Ben benieuwd
Verder waren ze nog gewoon recht aan de bovenkant. De VZH-spring anky's zijn wel voorgevormd, maar die passen never-nooit onder mijn dressuurzadel. _Nicky schreef:Ook die van de dressuur zijn voorgevormd!
Farfalla_ schreef:_Nicky schreef:Ook die van de dressuur zijn voorgevormd!
Ik heb het gezien: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=74 ... mer%202010
Jammer alleen dat ze onderaan niet nog netjes 1 balk hebben, maar dan nog een klein randje, en door het streepje dan het merkje.