Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pmarena schreef:Volgens mij zijn de moderne stiksels allemaal nylon-achtig materiaal en dat lost echt niet zomaar op als je gewoon regelmatig een laagje olie aanbrengt op je harnachement / tuig hoor
Yvonne1313 schreef:ik heb een FRA bitloos hoofdstel en reinig met lederbalsem van EJ, maar zou het kunnen dat hierdoor de stiksels loslaten???
Lees hier net dat het kan loslaten door oliegebruik... (NOOIT GEWETEN....txs voor de tip)
Maar laten mijn stiksels dan nu los van die balsem?
Yvonne1313 schreef:@stefenfrens, ja maar dat merk (FRA) vragen ze goudgeld voor, adverteren met prachtige kwaliteit leer, ja nou geweldig< stiksels op teugels en op hoofdstel laten dus los en ben altijd zuinig op mijn leer en heb het nooit in de olie gezet ofzo. Heb hem nog maar kort en gebruik 2 keer per week. dus is wel klachtje waar toch. Als het niet door de balsem komt.....
Yvonne1313 schreef:FRA dat is Freedom Riding Articles, gekocht bij Divoza, heb ze net gebeld, kan het opsturen met klacht erbij en dan gaan ze het beoordelen.... maar ja dan ben ik hem voorlopig wel even kwijt....