Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MamboBeach schreef:Maar gaan we nu een welles-nietesspelletje doen?
madelein schreef:Lees even mee met dit topic!
Dacht altijd dat dubbelgebroken trensjes met een dikke middenplaat het vriendelijkst waren, maar als ik dit zo lees is het dus de ongebroken. Interessant!
Over dat notenkrakers effect: Dat bereik toch ook nauwelijks met een dubbelgebroken?
Nivada schreef:madelein schreef:Lees even mee met dit topic!
Dacht altijd dat dubbelgebroken trensjes met een dikke middenplaat het vriendelijkst waren, maar als ik dit zo lees is het dus de ongebroken. Interessant!
Over dat notenkrakers effect: Dat bereik toch ook nauwelijks met een dubbelgebroken?
Een dubbelgebroken is volgens mij ook net zo vriendelijk, alleen wiebelt sneller.
. Maar kan nooit kwaad om even van een andere kant te kijken haha! Ben zelf altijd groot fan van dubbelgebroken argentaan. Ken eigenlijk niemand die met ongebroken rijdt, dus vind het dan altijd wel leuk om daar wat over te lezen. madelein schreef:Lees even mee met dit topic!
madelein schreef:Ja een bit is zo vriendelijk als de hand die hem bedient...
Dat snappen we allemaal wel lijkt me...
Toch ben ik van mening dat er wel degelijk verschil is bitten. Maar goed zal wel aan mij liggen.

Shadow0 schreef:MamboBeach schreef:Oh shadow, dat ben ik met je eens, het ene paard is het andere niet. Mijn paard wordt van een enkelgebroken heel narrig...
Dat kan heel goed. Maar niet omdat z'n kaak in een notenkraker wordt geklemd, want dat is niet wat er gebeurt.