Harry's Horse highneck regendeken niet waterdicht meer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Syberdepiep

Re: Harry's Horse highneck regendeken niet waterdicht meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:29

Je koopt zo'n deken toch bij een winkelier? Daar krijg jij je garantie en service van. Die koopt z'n producten in bij de groothandel HH. Winkelier kan daar weer terecht met dit soort dingen.
Waarom meteen naar HH rennen? Die weet toch niets over hoe lang geleden jij die deken gekocht heeft en bij wie?

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:14

Hebben jullie gepint toen jullie deze deken kochten? Dan zou je in je afschriften het kunnen opzoeken!

Het mag idd niet dat deze dekens lekken vooral niet als ze nog niet gewassen zijn!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 17:43

BopjeBo: Omdat hun de dekens maken misschien?
Ik heb geen bonnetje meer van de deken :n dus wat moet ik bij de winkelier?
Een klacht is een klacht en waarom nou via de winkelier spelen?

_Noah_: Volgens mij wel, maar ze kunnen niet zien dat het voor die deken was..

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:01

@Orlando
Je hebt het toch niet bij HH zelf gekocht maar bij de winkelier.
Dat is een soort garantie. Alle klachten van de detaillist komen toch bij HH zelf terecht. Dat is geen slechte service van HH, maar omdat de detaillist ongeveer weet hoelang geleden die deken verkocht is. Stel een klant de deken net heeft en de deken een poos in de winkel heeft gelegen of al direct meteen verkocht was en dik een jaar intensief gebruikt is met diverse wasbeurten, is een heel verschil. HH weet ongeveer wanneer die deken aan de detaillist geleverd is. Zo zijn er zat lui die een superversleten dekens vergoed proberen te krijgen, komt ook papierwerk bij kijken. Zo zouden ze ook kunnen checken of jouw deken misschien uit een slechte zending afkomstig is, kan ook gebeuren.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 15:58

BopjeBo: Ik begrijp ook wat jij bedoelt, maar de winkelier maakt die dekens niet maar HH maakt ze en nu moet met een omweg de klacht bij HH komen terwijl het ook rechtstreeks kan vind ik.

Zal zien of ik bij de winkelier terecht kan nog, maar ben bang dat ik zonder bon weinig te vertellen heb daar.