wat geef jij uit aan een pony zadel???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wat zou jij uitgeven voor een pony zadel ???

tot 50 euro
1 (1%)
50-100 euro
4 (5%)
100-200
11 (14%)
200-300
9 (11%)
300-400
13 (16%)
400-600
10 (12%)
600-800
7 (8%)
meer als het maar goed ligt...
23 (29%)

Totaal aantal stemmen: 78

endorable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:39

enniee schreef:
ik heb mijn zadel volgens mij voor 695 gekocht, rossner Amerika veelzijdigheidszadel richting dressuur

hebben ze die ook in 16 inch of kleiner??
want daar ging mijn vraag eigenlijk om ;)

Mariekkk

Re: wat geef jij uit aan een pony zadel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:40

Rossner hebben ze toch niet zo klein??

Vind Rossner persoonlijk ook geen denderende zadels... Maar das mijn mening.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:41

enniee schreef:
ik heb mijn zadel volgens mij voor 695 gekocht, rossner Amerika veelzijdigheidszadel richting dressuur

superfijne zadels zijn dat :j

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:47

ik heb voor de laatste optie gekozen.

Een passend zadel vind ik veel belangrijker dan het uiterlijk en of merk, kleur wat dan ook.
Toevallig heb ik mijn droomzadel gevonden, namelijk een prestige tabacco lucky dressage. (16")

Een pony zadel dat nieuw érrug prijzig is :o
Maar het ligt perfect op mijn uk zijn rug, en zijn rug is mij veel meer waard dan een zadel....

Overigens heb ik de mijne tweedehands gekocht via MP.
Super zadel nog helemaal in orde, en compleet aangepast aan mijn uk.

Ook ik heb nagedacht over een WOW zadel, maar toen kwam ik deze tegen en was het niet meer nodig :)

Afbeelding
http://i46.photobucket.com/albums/f150/ ... zeline.jpg

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 07:52

endorable schreef:
@xfioon
hebben ze wow dan ook kleiner als 16 inch???
met kleine zweetblaadjes en alles :Y) ??

Wat voor merk zouden jullie echt graag hebben voor jullie a,b of c pony??
zijn er hier ook mensen die een goedkoop/slecht zadel hebben gekocht en zich bedacht hebben dat het toch niet goed was???

wat vinden jullie trouwens van de ""echt oude bruine zadeltjes ""??
zelf had ik er zo een en de zadelmaker vond het een goede koop al 2 jaar lang veel plezier van gehad.

Nee, 16 inch is het kleinste, maar arie boer is hier laatst langsgeweest en die zei dat het wel moest passen op hem, terwijl ik altijd dacht dat er maximaal 15 inch op kon ;) dus dan is mijn keus alweer wat groter...
verder ben ik nog aan het rondkijken voor andere alternatieven, en zadelmakers die objectief zijn en niet alleen willen verkopen, die dus ook eerlijk durven te zeggen: ik heb geen zadel wat past... want ik wil eerst 'normale' zadels proberen voor ik een wow of hulsebos oid koop ;)
Ik heb nu nog steeds zo'n oud zadel, hij valt steeds uit elkaar, alles wat aan een zadel kapot kan gaan is er al aan kapot geweest, maar het is wel het enige wat past tot nu toe! hij is helemaal bruin ipv zwart, en is zeker al 10 jaar oud :P

ardech

Re: wat geef jij uit aan een pony zadel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 08:04

Voor de pony van me dochter begonnen met een pinokkio, daarna een Norton Junior en nu heeft ze een barefoot cheyenne shetty. Manlief had zoiets jeetje 400 eurie voor een zadel voor een pony van 1.13 terwijl ze er misschien nog een jaartje op past. Toen ik zei dat mijn arabiertje ook zijn wintec aan het uitgroeien is en dat het zadel ook super op hem ligt vond hij het ineens wel goed

Mannen ik snap er soms niks van zien liever het geld in hun auto verdwijnen denk ik

_maaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:14

heei,
op mijn shetlander ligt een wintec 500 pony dressuur zadel 15 inch
deze heb ik 2e hands gekocht deze zijn nieuw rond de €600,-. het fijne hiervan is de wisselbareboom.