welke merken staan bekend om goed te passen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MarimaCarona

Re: welke merken staan bekend om goed te passen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:17

thorowgood heeft ook heel veel soort en maten, niet alles is gelijk leverbaar en moet dus besteld worden, maar het zijn wel fijne zadels

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:24

Mijn pony heeft een hele 'lastige' rug en er zijn heel veel zadelmakers langsgekomen om een zadel goed passend te maken.
Nu heb ik een hele goede zadelmaker die mijn zadel zo heeft aanpast, dat mijn pony echt super lekker loopt!(Mijn pony liep namelijk 3 jaar geleden niet goed door het zadel). Als je wilt kan ik je zijn nummer PBen?
Ik ben trouwens in het bezit van een Equestor zadel, erg fijn moet ik zeggen!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:30

Een kennisje van me heeft een Massimo laten maken, ik kan je haar telnr. via pb eventueel geven, zij heeft een Fries.

Weer een vriendin van me heeft of had een Massimo te koop, als je interesse hebt kan ik haar dit topic doormailen.

Zelf heb ik een KN op mijn Fries liggen met best schoft, 600 euro voor betaald 2e hands, lag al goed maar is nog verbeterd door Ad Goos uit Prinsenbeek, vanuit Oudenbosch goed te doen.

Hier in de buurt weet ik zo snel even niemand, Sarah van de Heimolen hoor ik zeeeer goede verhalen over, maar dan wel met de afspraak maken speciaal naar haar vragen.

Eeeehmm.... Als me er nog te binnen schieten dan hoor je het nog!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:34

Ieder zadelmaker heeft zijn kenmerken en types, het moet niet alleen je paard passen maar ook jouw.

Zo heb je merken die lang zijn, andere weer korter, weer anderen zijn door de gemiddelde zadelmaker aan te passen anderen alleen door dealers.

GA naar een zadelmaker, vraag wat of hij betaald wil hebben om zadels te komen passen, en wat dat kost, of dat hij/zij de mogelijkheid heeft dat je daar naar toe gaat met je paard.
Ga passen en voelen en vraag een instructrice of kennis hoe je houding dan is.